Повноваження комісії із соціального страхування на підприємстві при призначенні матеріального забезпечення

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Комісія (уповноважений) із соціального страхування, створена на підприємстві приймає рішення про призначення або відмову в призначенні матеріального забезпечення, перевіряє правильність видачі та заповнення «лікарняних», дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період тимчасової непрацездатності та має право звертатися за необхідності до ФСС щодо перевірки обгрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам

Київське міське відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі — ФСС) нагадав, що рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг приймається комісією (уповноваженим) із соціального страхування (далі — Комісія), що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації (ч. 3 ст. 30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV).

Детально про створення та діяльність на підприємстві комісії із соціального страхування — у консультації «Комісія із соціального страхування на підприємстві»

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру та здійснює розрахунок середньосписочної чисельності працівників. Наш калькулятор середньооблікової кількості працівників допоможе обрахувати таку кількість за вибраний період часу.
48240

Номенклатура справ 2026

Номенклатура справ 2026 — це систематизований перелік справ, які створюються у діяльності підприємства, установи чи організації протягом року. Вона є основою для правильного ведення діловодства, архівування та забезпечення збереженості документів
1460

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
1574

Зразок та бланк довідки з місця роботи

Довідку з місця роботи роботодавець зобов’язаний видати на прохання працівника. Складаючи таку довідку, дотримайтесь законодавчих рекомендацій та скористайтеся зразком за ДСТУ 4163:2020
655485

Унесення запису про зміну прізвища у трудову книжку

До трудової книжки необхідно внести зміни у зв’язку зі зміною прізвища працівника. Найчастіша причина цього — реєстрація або розірвання шлюбу. Розглянемо основні етапи при внесенні запису про зміну прізвища у трудову книжку.
96474

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді