Як отримати електронний цифровий підпис, виправити е-декларацію — роз’яснення НАЗК

НАЗК надає відповіді на найпоширеніші питання, що виникають у суб’єктів декларування при заповненні е-декларацій

Національне агентство з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) опублікувало відповіді на нагальні запитання щодо електронного декларування:

  • як отримати електронний цифровий підпис суб’єкту декларування, що припинив діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
  • хто вважається «посадовими особами юридичних осіб публічного права», відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700);
  • чи подають працівники патронатних служб декларації на першому етапі;
  • хто належить до членів сім’ї суб’єкта декларування;
  • помилка при реєстрації користувача Реєстру. Не приходить підтвердження. Невірно вказано e-mail;
  • декларанту невідомі окремі відомості щодо майна або окремі відомості щодо майна не існують;
  • чи належать до доходу суб’єкта декларування компенсаційні кошти;
  • чи подають особи, які припиняють діяльність у державному органі, у зв’язку з переведенням до іншого органу, декларацію, передбачену абзацом 1 частини 2 статті 50 Закону № 1700;
  • як подати виправлену декларацію;
  • як відображати в декларації суму кредиту — всю суму кредиту, зобов’язання за яким виникли у звітному періоді, чи фактично отриману частину кредиту станом на кінець звітного періоду;
  • чи підлягають декларуванню в розділі «Об’єкти нерухомості» надвірні побудови окремо від житлового будинку;
  • чи зазначати інформацію про членів сім’ї, які спільно не проживають із суб’єктом декларування?

За інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершуємо діловодний 2024-й та розпочинаємо 2025-й: шість невідкладних справ

Завершення діловодного року — це завжди звітність, журнали з діловодства та перевірка ведення документообігу протягом року. Правила організації діловодства та архівного зберігання документів завжди викликають низку питань: які загальні правила ведення діловодства, як має бути влаштована організація діловодства на підприємстві, де знайти реєстраційні форми діловода? Наші експерти підготували відповіді на ці та інші питання про ведення діловодства на підприємстві.
5487

Подання до ТЦК та СП списку громадян, що підлягають приписці до призовних дільниць: порядок та зразок

Щороку до 1 грудня усі підприємства зобов’язані подавати до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК та СП) списки працівників, які підлягають приписці до призовних дільниць. Кого включати в такий список та інші вимоги до подання, — читайте у статті.
41186

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
19226

Запис в трудову книжку про прийняття на роботу

Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі (ч. 3 ст. 48 КЗпП).
96921

Щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці: кому та за яких умов надається

Гарантовані 24 дні відпочинку на рік — не межа. Окрім щорічної основної відпустки, деяким працівникам встановлюються щорічні додаткові відпустки, зокрема — додаткова відпустка за особливий характер праці. Які працівники можуть претендувати на неї та скільки додатково відпочивати, — детально у статті.
26038

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді