Як отримати електронний цифровий підпис, виправити е-декларацію — роз’яснення НАЗК

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
НАЗК надає відповіді на найпоширеніші питання, що виникають у суб’єктів декларування при заповненні е-декларацій

Національне агентство з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) опублікувало відповіді на нагальні запитання щодо електронного декларування:

  • як отримати електронний цифровий підпис суб’єкту декларування, що припинив діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
  • хто вважається «посадовими особами юридичних осіб публічного права», відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700);
  • чи подають працівники патронатних служб декларації на першому етапі;
  • хто належить до членів сім’ї суб’єкта декларування;
  • помилка при реєстрації користувача Реєстру. Не приходить підтвердження. Невірно вказано e-mail;
  • декларанту невідомі окремі відомості щодо майна або окремі відомості щодо майна не існують;
  • чи належать до доходу суб’єкта декларування компенсаційні кошти;
  • чи подають особи, які припиняють діяльність у державному органі, у зв’язку з переведенням до іншого органу, декларацію, передбачену абзацом 1 частини 2 статті 50 Закону № 1700;
  • як подати виправлену декларацію;
  • як відображати в декларації суму кредиту — всю суму кредиту, зобов’язання за яким виникли у звітному періоді, чи фактично отриману частину кредиту станом на кінець звітного періоду;
  • чи підлягають декларуванню в розділі «Об’єкти нерухомості» надвірні побудови окремо від житлового будинку;
  • чи зазначати інформацію про членів сім’ї, які спільно не проживають із суб’єктом декларування?

За інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Трудовий договір про роботу за сумісництвом: укладаємо правильно

Працівник має право укладати трудовий договір як і в одній, так і в декількох установах, організаціях одночасно. Таке право передбачає частина 2 статті 21 КЗпП. Тому працівник, окрім основного трудового договору, має можливість укласи і трудовий договір про роботу за сумісництвом.
78262

Військовий облік

Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних
48921

Класифікатор професій: чинний

Національний класифікатор України «Класифікатор професій» призначений для застосування всіма роботодавцями під час підготовки штатного розпису чи для запису про роботу у трудові книжки працівників. У статті ви знайдете відповідь на такі питання: як працювати з Класифікатором професій та здійснювати пошук по класифікатору професій, для чого необхідний діючий Класифікатор професій, як працює класифікатор професій «пошук по назві»?
205160

Допомога на поховання

Втрата близької людини завжди є великим потрясінням для родини. У цей складний час держава, соціальні фонди та роботодавці надають фінансову підтримку у вигляді допомоги на поховання. Як оформлюється допомога на поховання працівника? Чи реалізовується на практиці допомога на поховання в Україні? Як виглядає зразок заяви на матеріальну допомогу на поховання? Відповіді на ці питання та усі нюанси, що тягне за собою грошова допомога на поховання — у статті
136176

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді