Як отримати електронний цифровий підпис, виправити е-декларацію — роз’яснення НАЗК

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
НАЗК надає відповіді на найпоширеніші питання, що виникають у суб’єктів декларування при заповненні е-декларацій

Національне агентство з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) опублікувало відповіді на нагальні запитання щодо електронного декларування:

  • як отримати електронний цифровий підпис суб’єкту декларування, що припинив діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
  • хто вважається «посадовими особами юридичних осіб публічного права», відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700);
  • чи подають працівники патронатних служб декларації на першому етапі;
  • хто належить до членів сім’ї суб’єкта декларування;
  • помилка при реєстрації користувача Реєстру. Не приходить підтвердження. Невірно вказано e-mail;
  • декларанту невідомі окремі відомості щодо майна або окремі відомості щодо майна не існують;
  • чи належать до доходу суб’єкта декларування компенсаційні кошти;
  • чи подають особи, які припиняють діяльність у державному органі, у зв’язку з переведенням до іншого органу, декларацію, передбачену абзацом 1 частини 2 статті 50 Закону № 1700;
  • як подати виправлену декларацію;
  • як відображати в декларації суму кредиту — всю суму кредиту, зобов’язання за яким виникли у звітному періоді, чи фактично отриману частину кредиту станом на кінець звітного періоду;
  • чи підлягають декларуванню в розділі «Об’єкти нерухомості» надвірні побудови окремо від житлового будинку;
  • чи зазначати інформацію про членів сім’ї, які спільно не проживають із суб’єктом декларування?

За інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції

додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок знищення документів на підприємстві

Документи, строк зберігання яких закінчився, знищують централізовано в організації, а не в окремому підрозділі. Це спільна робота представників різних підрозділів — служби діловодства, відділу кадрів, бухгалтерії, інших відділів.
43852

Прийняття на роботу неповнолітніх

Праця неповнолітніх осіб — нині актуальна тема. Працевлаштування неповнолітніх в Україні та особливості звільнення неповнолітніх з роботи хоч і регулюються законодавством, однак лишають низку питань для роботодавців. Способи працевлаштування неповнолітніх, тривалість відпустки для неповнолітніх, дозвіл на працевлаштування неповнолітніх, додаткові підстави звільнення для неповнолітніх, про все це — у статті
18172

Як реєструвати документи

У сучасному документообігу правильна реєстрація вхідних документів відіграє важливу роль для ефективної роботи будь-якої установи чи підприємства. Невірна або несвоєчасна реєстрація може призвести до втрати важливих документів або затримок у роботі. У цій статті розглянемо, як реєструвати документи правильно, щоб забезпечити чіткість і порядок у роботі з кореспонденцією, як уникнути подвійної і тотальної реєстрації та позбутися «багатоповерхових» номерів.
63481

Зразок штатного розпису (рекомендована форма)

Штатний розпис — це офіційний документ, який визначає структуру організації, кількість посад та їхні обов'язки. Приклад штатного розпису має на меті забезпечити організовану і ефективну роботу підприємства. Як виглядає типова форма штатного розпису? Чи існує нова форма штатного розпису та які особливості заповнення передбачає зразок штатного розпису підприємства? Відповіді — у статті.
114619

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді