Як отримати електронний цифровий підпис, виправити е-декларацію — роз’яснення НАЗК

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
НАЗК надає відповіді на найпоширеніші питання, що виникають у суб’єктів декларування при заповненні е-декларацій

Національне агентство з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) опублікувало відповіді на нагальні запитання щодо електронного декларування:

  • як отримати електронний цифровий підпис суб’єкту декларування, що припинив діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
  • хто вважається «посадовими особами юридичних осіб публічного права», відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700);
  • чи подають працівники патронатних служб декларації на першому етапі;
  • хто належить до членів сім’ї суб’єкта декларування;
  • помилка при реєстрації користувача Реєстру. Не приходить підтвердження. Невірно вказано e-mail;
  • декларанту невідомі окремі відомості щодо майна або окремі відомості щодо майна не існують;
  • чи належать до доходу суб’єкта декларування компенсаційні кошти;
  • чи подають особи, які припиняють діяльність у державному органі, у зв’язку з переведенням до іншого органу, декларацію, передбачену абзацом 1 частини 2 статті 50 Закону № 1700;
  • як подати виправлену декларацію;
  • як відображати в декларації суму кредиту — всю суму кредиту, зобов’язання за яким виникли у звітному періоді, чи фактично отриману частину кредиту станом на кінець звітного періоду;
  • чи підлягають декларуванню в розділі «Об’єкти нерухомості» надвірні побудови окремо від житлового будинку;
  • чи зазначати інформацію про членів сім’ї, які спільно не проживають із суб’єктом декларування?

За інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Проходження практики на підприємстві: які документи слід оформити

Невід’ємною частиною навчального процесу в закладах вищої освіти є проходження виробничої практики на підприємстві. Бази практики, тобто підприємства, що приймають практикантів. мають забезпечити належні умови для проходження практики на підприємстві та оформити усі необхідні документи. Обов’язок такого оформлення частково покладається на плечі кадровику. Що та як слід оформити, розказуємо у статті.
31284

Характеристика студента за результатами практики

Практика студентів є частиною процесу підготовки спеціалістів у закладах вищої освіти. Після її закінчення організація — база практики зобов’язана дати характеристику на кожного студента-практиканта, в якій оцінити якість підготовленого ним звіту.
150916

Строковий трудовий договiр: зразок і порядок укладання

Що таке строковий трудовий договір, ніби й зрозуміло з самої назви, але є нюанси. В яких випадках правомірно укладати строковий договір? Як оформити прийняття й що при цьому слід перевірити? Роз’яснюємо деталі, зокрема, про строкові трудові договори в умовах воєнного стану та додаємо зразок строкового трудового договору 2025.
142542

Наказ про оголошення догани

Після того, як складете акт, що працівник відмовився надати пояснення, керівник може прийняти рішення оголосити догану. Оформіть це наказом
61807

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді