Визначено переліки посад з високим та підвищеним корупційним ризиком

Для посад з високим корупційним ризиком проводять повну перевірку декларацій, а для кандидатів на посади з підвищеним корупційним ризиком проводять спецперевірку.

Національне агентство з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) на засіданні 07.07.2017 затвердило Перелік посад, пов’язаних з високим рівнем корупційних ризиків, та Перелік посад з підвищеним корупційним ризиком.

Високий рівень корупційних ризиків мають:

  • Глава Адміністрації Президента України та його заступники;
  • керівники та заступники керівників структурних підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів центрального апарату НБУ;
  • керівники та заступники керівників самостійних структурних підрозділів територіальних управлінь ДСА;
  • керівники держпідприємств, установ, організацій, інших суб’єктів господарювання державної форми власності та їх заступників, яких призначають держоргани;
  • в органах місцевого самоврядування:
  • перші заступники, заступники міських (міст обласного, республіканського в АРК, районного значення) голів, заступників сільських, селищних голів;
  • заступники голів районних, районних в містах рад;
  • секретарі міських (міст обласного, республіканського в АРК, районного значення), сільських, селищних рад;
  • керуючі справами виконавчих комітетів міських (міст — обласних центрів та міста Сімферополя, міст обласного, республіканського в АРК значення) рад;
  • голови постійних комісій з питань бюджету обласних, Київської та Севастопольської міських рад (якщо працюють на постійній основі);
  • особи, призначені відповідальними за реалізацію антикорупційної програми відповідно до частини 5 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (далі — Закон № 1700), якщо вони є суб’єктами декларування;
  • члени державних колегіальних органів, які здійснюють функції з держрегулювання.

Підвищений корупційний ризик мають:

  • Глава Адміністрації Президента та його заступники;
  • члени державних колегіальних органів;
  • посади, які повинні заміщатися старшим офіцерським складом військовослужбовців у військових комісаріатах;
  • керівники та їх заступники структурних підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів центрального апарату НБУ;
  • керівники та заступники керівників самостійних структурних підрозділів територіальних управлінь ДСА;
  • керівники держпідприємств, установ, організацій, інших суб’єктів господарювання державної форми власності та їх заступників (крім громадян інших держав), яких призначають держоргани;
  • посади держслужби, визначені структурою держорганів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, у разі недоцільності утворення структурних підрозділів;
  • в органах місцевого самоврядування:
  • перші заступники, заступники міських (міст обласного, республіканського в АРК, районного значення) голів, заступників селищних, сільських голів;
  • заступники голів районних, районних в містах рад (територіальних громад);
  • секретарі міських (міст обласного, республіканського в АРК, районного значення), селищних, сільських рад (територіальних громад);
  • керуючі справами виконавчих комітетів міських (міст — обласних центрів та міста Сімферополя, міст обласного, республіканського в АРК значення) рад (територіальних громад);
  • голови постійних комісій з питань бюджету обласних, Київської та Севастопольської міських рад або територіальних громад (у разі коли вони працюють у раді на постійній основі).

Одночасно скасовано рішення НАЗК «Про затвердження Переліку посад з високим та підвищеним рівнем корупційних ризиків» від 17.06.2016 № 2.

Наразі прийняте рішення направлено на державну реєстрацію до Мін’юсту.

Нагадаємо, що декларації суб’єктів декларування, які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків, підлягають обов’язковій повній перевірці (ч. 2 ст. 50 Закону № 1700).

При призначенні на посаду з підвищеним корупційним ризиком проводять спецперевірку, у т. ч. щодо відомостей, поданих особисто (ч. 1 ст. 56 Закону № 1700).

А також читайте у е-журналі «Кадровик-01»:

За інформацією Національного агентства з питань запобігання корупції

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
64040

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
40277

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
563669

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
44279

Обчислення стажу державної служби

При прийнятті особи на державну службу їй обчислюють стаж державної служби. Цей стаж дає право на встановлення державному службовцю надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки
43378

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді