Скільки заступників може бути у директора школи

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Міністерство освіти і науки України листом від 03.11.2015 року № 1/11-15866 роз’яснило, скільки заступників може бути у директора загальноосвітнього (спеціалізованого) навчального закладу

Міністерство освіти і науки України листом від 03.11.2015 року № 1/11-15866 роз’яснило, скільки заступників може бути у директора загальноосвітнього (спеціалізованого) навчального закладу.

МОН нагадало, що штатний розпис загальноосвітнього навчального закладу, в тому числі й спеціалізованого, формується відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів» від 06.12.2010 № 1205 (далі — Наказ № 1205).

Згідно з Наказом № 1205 посада заступника директора в школі вводиться за таких умов:

  • 0,5 посади — при кількості 6-9 класів;
  • 1 посада — при кількості 10-20 класів;
  • 1,5 посади — при кількості 21-29 класів;
  • 2 посади — при кількості 30 і більше класів.

Крім того, у школах I-III ступенів, які мають від одного до чотирьох 9-11 класів, кількість посад збільшується на 0,5 штатної одиниці, п’ять і більше 9-11 класів — на 1 штатну одиницю; у спеціалізованих середніх школах I-III ступенів з поглибленим вивченням іноземної мови, ліцеях, гімназіях та колегіумах вводиться додаткова посада заступника директора.

Збільшення чисельності заступників директора у спеціалізованих школах з поглибленим вивченням математики, економіки та права, інформаційних технологій, української мови не передбачено.

МОН вважає, що внесення змін до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів щодо збільшення кількості керівного складу у загальноосвітньому навчальному закладі є не доцільним та не на часі.

При цьому МОН звертає увагу на те, що відповідно до статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері освіти належать, зокрема:

  • управління закладами освіти, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення; створення необхідних умов для виховання дітей;
  • сприяння діяльності навчально-виховних закладів.

Окрім того їм делеговано повноваження щодо визначення потреби та формування замовлень на кадри для цих закладів, укладення договорів на підготовку спеціалістів, організація роботи щодо удосконалення кваліфікації кадрів.

МОН зауважує, що виконавчий орган відповідної місцевої ради має забезпечити створення необхідних умов для виховання і навчання дітей та сприяти діяльності начального закладу, що можливе, наприклад, шляхом введення до штатного розпису навчального закладу, із відповідним фінансуванням, наприклад, додаткових посад заступників керівника.

Підготувала Ольга Савченко,

експерт Експертус Кадри

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66085

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
178

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
288

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
305

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15306

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді