Як спростити діловодні процеси

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Життя після літа існує — доведено редакцією. Як спростити діловодні процеси? Як уникнути помилок у діловому листуванні? Та як дати відсіч нестерпному шефу-самодуру? Дізнайтесь із вересневого номера журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера». Розпочніть новий робочий етап після літнього відпочинку з легкістю.

Як спростити діловодні процеси у вересні

Слово редактора

Вересневі сподівання

Організовуємо документообіг

Експертиза цінності й передавання в архів електронних документів: законодавчі новації

Експертизу цінності електронних документів проводьте за тими самими правилами, що і для документів у паперовій формі. Проте передавання електронних справ до архіву підприємства має специфіку і відрізняється від передавання справ у паперовій формі. Детальніше — у статті.

Складаємо документи

Три обов’язкових етапи, щоб проєкт став офіційним документом. Погодження

Минулого місяця ми опанували перший етап створення документа — підготування тексту й оформлення проєкту. У фокусі цієї статті — Етап 2 «Погодження проєкту документа».

5 помилок під час підготування проєктів документів

Запитуйте — відповідаємо

Пропустили номер у журналі реєстрації. Що робити?

Взірцева колекція

Наказ про придбання чаю, кави та цукру

Як спростити діловодні процеси у вересні

СКАЧАТИ ЗРАЗОК

Наказ про придбання аптечки

Як спростити діловодні процеси у вересніСКАЧАТИ ЗРАЗОК

Практикум

Як спростити діловодні процеси

Роботу з документами треба впорядкувати, сфокусувати увагу тих, хто створює документи, на базових діловодних процесах. Чи знаєте, як це зробити? Один із варіантів — наочні та прості графічні пам’ятки. Навіщо? Так полегшите роботу собі й колегам. Чи готові ви до роботи? Перевірте себе.

Діловий етикет

Яких помилок припускаються секретарі в діловому листуванні

На комунікації побудовано все. Спілкування з партнерами підприємства може пустити під укіс єдиний неправильний лист. Добірка найпоширеніших помилок у ділових листах і рекомендації, як їх уникнути, — у статті. Опануйте — і справляйте враження грамотної людини.

Як спростити діловодні процеси у вересні

СКАЧАТИ ПАМ’ЯТКУ

Cекретар і керівник

Як розвантажити шефа і створити комфортну робочу атмосферу: 5 порад

8 способів боротьби зі стресом: як знайти свій

Виявляється, ви здатні змінити своє життя. Для цього треба повірити, що вам до снаги подолати будь-яку перешкоду. Як працювати зі стресом — читайте у статті.

Як дати відсіч нестерпному важкому шаленому шефу-самодуру, якщо втрачати роботу зовсім не хочеться

У вас псується настрій, коли потрібно йти на нараду до боса? Це ознака того, що стосунки з керівником не склалися. Найбільш імовірна причина того, що намагаєтеся зайвий раз не спілкуватися з керівником, — його самодурство, яке заважає вам нормально працювати. Як визначити, ваш бос — тиран чи вам не пощастило з керівником? Що із цим робити? Відповіді — у статті.

10 фраз, що не можна говорити босу

Професійний розвиток

Як мотивувати себе на роботу, коли працювати зовсім не хочеться

Умовляйте себе працювати двома способами: придумайте мотивацію або застосовуйте силу волі. Другий спосіб працює, але надовго його не вистачить. Резерви організму не безмежні. У певний момент відчуєте, що сили закінчуються, тому використовуйте мотивацію.

Як пережити післявідпусткову лихоманку і змусити себе працювати

За статистикою, близько 80% заяв на звільнення працівники пишуть у перший тиждень після відпустки. Як не зламати собі кар’єри поствідпускною депресією та ввійти в робочий режим — дізнаєтеся зі статті.

«Гарячі» клавіші, що пришвидшать вашу роботу з текстом і таблицями

Як спростити діловодні процеси у вересні

СКАЧАТИ

Найхитріший тест, із яким упорається здібний секретар

Ділова українська

Порівнюйте правильно, або Як позбутися помилок

«Іванко розумний, але Гриць розумніший», «Київ — найдавніше місто в Україні». Ступені порівняння прикметників застосовуєте в мовленні чи не щодня. Без них неможливо оцінити ознаку, розмір чи якість предметів або явищ. Як ПРАВИЛЬНО утворювати ступені порівняння прикметників? Читайте!

Кар’єра

Як поводитися на співбесіді, щоб обійти конкурентів: 10 секретів

Прочитайте цю статтю до кінця. Озбройтеся настановами професійного коуча. Дізнайтеся, коли обговорювати зарплату та скільки попросити, щоб і не продешевити, і не злякати роботодавця. Покажіть на інтерв’ю, що ви цінний фахівець, і рекрутер віддасть вам перевагу перед конкурентами.

Про що запитати керівника під час співбесіди➤➤➤ шпаргалка

Працюємо із задоволенням

Вереснева розмальовка-антистрес


Як спростити діловодні процеси у вересні

СКАЧАТИ

додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
160624

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
463986

Спрощення роботи підприємства через бланк лист

У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
6355

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді