Як спростити діловодні процеси

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Життя після літа існує — доведено редакцією. Як спростити діловодні процеси? Як уникнути помилок у діловому листуванні? Та як дати відсіч нестерпному шефу-самодуру? Дізнайтесь із вересневого номера журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера». Розпочніть новий робочий етап після літнього відпочинку з легкістю.

Як спростити діловодні процеси у вересні

Слово редактора

Вересневі сподівання

Організовуємо документообіг

Експертиза цінності й передавання в архів електронних документів: законодавчі новації

Експертизу цінності електронних документів проводьте за тими самими правилами, що і для документів у паперовій формі. Проте передавання електронних справ до архіву підприємства має специфіку і відрізняється від передавання справ у паперовій формі. Детальніше — у статті.

Складаємо документи

Три обов’язкових етапи, щоб проєкт став офіційним документом. Погодження

Минулого місяця ми опанували перший етап створення документа — підготування тексту й оформлення проєкту. У фокусі цієї статті — Етап 2 «Погодження проєкту документа».

5 помилок під час підготування проєктів документів

Запитуйте — відповідаємо

Пропустили номер у журналі реєстрації. Що робити?

Взірцева колекція

Наказ про придбання чаю, кави та цукру

Як спростити діловодні процеси у вересні

СКАЧАТИ ЗРАЗОК

Наказ про придбання аптечки

Як спростити діловодні процеси у вересніСКАЧАТИ ЗРАЗОК

Практикум

Як спростити діловодні процеси

Роботу з документами треба впорядкувати, сфокусувати увагу тих, хто створює документи, на базових діловодних процесах. Чи знаєте, як це зробити? Один із варіантів — наочні та прості графічні пам’ятки. Навіщо? Так полегшите роботу собі й колегам. Чи готові ви до роботи? Перевірте себе.

Діловий етикет

Яких помилок припускаються секретарі в діловому листуванні

На комунікації побудовано все. Спілкування з партнерами підприємства може пустити під укіс єдиний неправильний лист. Добірка найпоширеніших помилок у ділових листах і рекомендації, як їх уникнути, — у статті. Опануйте — і справляйте враження грамотної людини.

Як спростити діловодні процеси у вересні

СКАЧАТИ ПАМ’ЯТКУ

Cекретар і керівник

Як розвантажити шефа і створити комфортну робочу атмосферу: 5 порад

8 способів боротьби зі стресом: як знайти свій

Виявляється, ви здатні змінити своє життя. Для цього треба повірити, що вам до снаги подолати будь-яку перешкоду. Як працювати зі стресом — читайте у статті.

Як дати відсіч нестерпному важкому шаленому шефу-самодуру, якщо втрачати роботу зовсім не хочеться

У вас псується настрій, коли потрібно йти на нараду до боса? Це ознака того, що стосунки з керівником не склалися. Найбільш імовірна причина того, що намагаєтеся зайвий раз не спілкуватися з керівником, — його самодурство, яке заважає вам нормально працювати. Як визначити, ваш бос — тиран чи вам не пощастило з керівником? Що із цим робити? Відповіді — у статті.

10 фраз, що не можна говорити босу

Професійний розвиток

Як мотивувати себе на роботу, коли працювати зовсім не хочеться

Умовляйте себе працювати двома способами: придумайте мотивацію або застосовуйте силу волі. Другий спосіб працює, але надовго його не вистачить. Резерви організму не безмежні. У певний момент відчуєте, що сили закінчуються, тому використовуйте мотивацію.

Як пережити післявідпусткову лихоманку і змусити себе працювати

За статистикою, близько 80% заяв на звільнення працівники пишуть у перший тиждень після відпустки. Як не зламати собі кар’єри поствідпускною депресією та ввійти в робочий режим — дізнаєтеся зі статті.

«Гарячі» клавіші, що пришвидшать вашу роботу з текстом і таблицями

Як спростити діловодні процеси у вересні

СКАЧАТИ

Найхитріший тест, із яким упорається здібний секретар

Ділова українська

Порівнюйте правильно, або Як позбутися помилок

«Іванко розумний, але Гриць розумніший», «Київ — найдавніше місто в Україні». Ступені порівняння прикметників застосовуєте в мовленні чи не щодня. Без них неможливо оцінити ознаку, розмір чи якість предметів або явищ. Як ПРАВИЛЬНО утворювати ступені порівняння прикметників? Читайте!

Кар’єра

Як поводитися на співбесіді, щоб обійти конкурентів: 10 секретів

Прочитайте цю статтю до кінця. Озбройтеся настановами професійного коуча. Дізнайтеся, коли обговорювати зарплату та скільки попросити, щоб і не продешевити, і не злякати роботодавця. Покажіть на інтерв’ю, що ви цінний фахівець, і рекрутер віддасть вам перевагу перед конкурентами.

Про що запитати керівника під час співбесіди➤➤➤ шпаргалка

Працюємо із задоволенням

Вереснева розмальовка-антистрес


Як спростити діловодні процеси у вересні

СКАЧАТИ

Щорічні додаткові відпустки за шкідливі умови та за особливий характер: кому, скільки та як надавати

Статті за темою

Усі статті за темою

Засвідчення копій документів: покроковий алгоритм

Копія документа — це більше, ніж просто фото чи скан. Працівник просить видати копію документа щодо його трудової діяльності? Керівник доручив підготувати копії документів для правоохоронних органів чи партнерів? Скористайтеся інструкцією від експертів, щоб правильно оформити копії, надати їм юридичної сили та мати підтвердження, що видали копії запитувачам вчасно.
132951

Зразок протоколу загальних зборів трудового колективу

Якщо неправильно складете протокол, загальні збори визнають неправомочними. Наш експерт підготовав для вас готовий зразок протоколу загальних зборів та нагадав правила його оформлення. Скачайте та використовуйте у роботі
84593

Акт приймання-передавання документів

Оформте акт приймання-передавання, щоб офіційно зафіксувати факт приймання-передавання документів або справ від працівника, який звільняється
49317

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
680438

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді