Слово редактора
Організовуємо документообіг
Експертиза цінності й передавання в архів електронних документів: законодавчі новації
Експертизу цінності електронних документів проводьте за тими самими правилами, що і для документів у паперовій формі. Проте передавання електронних справ до архіву підприємства має специфіку і відрізняється від передавання справ у паперовій формі. Детальніше — у статті.
Складаємо документи
Три обов’язкових етапи, щоб проєкт став офіційним документом. Погодження
Минулого місяця ми опанували перший етап створення документа — підготування тексту й оформлення проєкту. У фокусі цієї статті — Етап 2 «Погодження проєкту документа».
5 помилок під час підготування проєктів документів
Запитуйте — відповідаємо
Пропустили номер у журналі реєстрації. Що робити?
Взірцева колекція
Наказ про придбання чаю, кави та цукру
Наказ про придбання аптечки
Практикум
Як спростити діловодні процеси
Роботу з документами треба впорядкувати, сфокусувати увагу тих, хто створює документи, на базових діловодних процесах. Чи знаєте, як це зробити? Один із варіантів — наочні та прості графічні пам’ятки. Навіщо? Так полегшите роботу собі й колегам. Чи готові ви до роботи? Перевірте себе.
Діловий етикет
Яких помилок припускаються секретарі в діловому листуванні
На комунікації побудовано все. Спілкування з партнерами підприємства може пустити під укіс єдиний неправильний лист. Добірка найпоширеніших помилок у ділових листах і рекомендації, як їх уникнути, — у статті. Опануйте — і справляйте враження грамотної людини.
Cекретар і керівник
Як розвантажити шефа і створити комфортну робочу атмосферу: 5 порад
8 способів боротьби зі стресом: як знайти свій
Виявляється, ви здатні змінити своє життя. Для цього треба повірити, що вам до снаги подолати будь-яку перешкоду. Як працювати зі стресом — читайте у статті.
Як дати відсіч нестерпному важкому шаленому шефу-самодуру, якщо втрачати роботу зовсім не хочеться
У вас псується настрій, коли потрібно йти на нараду до боса? Це ознака того, що стосунки з керівником не склалися. Найбільш імовірна причина того, що намагаєтеся зайвий раз не спілкуватися з керівником, — його самодурство, яке заважає вам нормально працювати. Як визначити, ваш бос — тиран чи вам не пощастило з керівником? Що із цим робити? Відповіді — у статті.
10 фраз, що не можна говорити босу
Професійний розвиток
Як мотивувати себе на роботу, коли працювати зовсім не хочеться
Умовляйте себе працювати двома способами: придумайте мотивацію або застосовуйте силу волі. Другий спосіб працює, але надовго його не вистачить. Резерви організму не безмежні. У певний момент відчуєте, що сили закінчуються, тому використовуйте мотивацію.
Як пережити післявідпусткову лихоманку і змусити себе працювати
За статистикою, близько 80% заяв на звільнення працівники пишуть у перший тиждень після відпустки. Як не зламати собі кар’єри поствідпускною депресією та ввійти в робочий режим — дізнаєтеся зі статті.
«Гарячі» клавіші, що пришвидшать вашу роботу з текстом і таблицями
Найхитріший тест, із яким упорається здібний секретар
Ділова українська
Порівнюйте правильно, або Як позбутися помилок
«Іванко розумний, але Гриць розумніший», «Київ — найдавніше місто в Україні». Ступені порівняння прикметників застосовуєте в мовленні чи не щодня. Без них неможливо оцінити ознаку, розмір чи якість предметів або явищ. Як ПРАВИЛЬНО утворювати ступені порівняння прикметників? Читайте!
Кар’єра
Як поводитися на співбесіді, щоб обійти конкурентів: 10 секретів
Прочитайте цю статтю до кінця. Озбройтеся настановами професійного коуча. Дізнайтеся, коли обговорювати зарплату та скільки попросити, щоб і не продешевити, і не злякати роботодавця. Покажіть на інтерв’ю, що ви цінний фахівець, і рекрутер віддасть вам перевагу перед конкурентами.
Про що запитати керівника під час співбесіди➤➤➤ шпаргалка