Уряд змінив вимоги до структури райдержадміністрацій

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
У відділі ведення Державного реєстру виборців у складі апарату РДА та архівному відділі РДА може бути 2 штатні одиниці.

Уряд змінив вимоги до структури райдержадміністрацій

КМУ постановою від 27.11.2019 № 973 уніс зміни до Типового положення про структурний підрозділ з контролю апарату місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2000 № 1290. Наразі функції структурного підрозділу з контролю в апарату адміністрації може виконувати уповноважена особа.


Також змінились вимоги до чисельності структурних підрозділів райдержадміністрації (постанова КМУ «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій» від 12.03.2005 № 179).

У складі апарату РДА, їх самостійних управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в районах та містах обласного значення можна утворювати (якщо інше не передбачено актами, що мають вищу юридичну силу):

  • відділи з штатною чисельністю не менш як 3 одиниці. Виняток — відділ ведення Державного реєстру виборців (далі — відділ ВДРВ) у складі апарату адміністрації та архівний відділ РДА, чисельність працівників яких може становити не менш як 2 одиниці;
  • сектори з штатною чисельністю не менш як 2 одиниці.

Змінились вимоги до штатної чисельності відділу ВДРВ залежно від кількості виборців (постанова КМУ від 18.07.2007 № 943). Чисельність працівників органу (відділу) ВДРВ визначають з урахуванням кількості виборців (за даними Державного реєстру виборців) у межах території, на яку поширюються повноваження цього органу ведення:

  • до 50 000 виборців — не менш як 2 штатні одиниці (далі — шт. од.);
  • від 50 000 до 80 000 — 3 шт. од.;
  • від 80 000 до 135 000 — 4 шт. од.;
  • від 135 000 до 180 000 — 6 шт. од.;
  • від 180 000 до 210 000 — 7 шт. од.;
  • понад 210 000 — 8 шт. од.

В апараті РДА не обов’язково утворювати юридичну службу. Її функції може виконувати спеціаліст, на якого покладається виконання відповідних обов’язків. Зміни внесено до Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації, затвердженого постановою КМУ від 26.11.2008 № 1040.

Зміни внесли і до пункту 6 Типового положення про уповноважений підрозділ (особу) з питань запобігання та виявлення корупції, затвердженого постановою КМУ «Питання запобігання та виявлення корупції» від 04.09.2013 № 706. Наразі на уповноважений підрозділ місцевої держадміністрації можна покладати виконання інших функціональних обов’язків, які не перешкоджають діяльності із запобігання та виявлення корупції.

Ольга Догадіна,

провідний експерт Експертус: Кадри

Робочий час: облік, обмеження та практичні кейси

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
48853

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
663249

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
75399

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
44568

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді