Свіжий номер 03 «Довідника секретаря та офіс-менеджера». Як спростити роботу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Ніхто не знає документів і їх маршрутів на підприємстві ліпше за вас. Однак трапляється, що кількість документів збільшується, а робота сповільнюється і підвисає. Допоможемо виправити!

Свіжий номер 03 «Довідника секретаря та офіс-менеджера»

На прикладі приймання і первинного розгляду документів скорегуйте й інші діловодні процеси.

Користуйтеся всіма технологічними новаціями. Виявляється, боти і канали Telegram суттєво спрощують життя і роботу секретарю.

Діловий етикет регламентує, як правильно подавати чай і каву для шефа й гостей. Прочитайте статтю від знаного бізнес-тренера та справляйте гідне враження на шефа і його партнерів. А ще зможете поліпшити атмосферу в офісі й навіть результат перемовин.

Якщо ваші стосунки із шефом на межі нервового нападу, березневий номер журналу вбереже від конфлікту. Експерт радить, як правильно відвертати й гасити конфлікти.

А найголовніша наша порада — любіть себе, користуйтеся своїми чарами, скорегуйте усмішкою настрій шефа. І не гасіть світла у своїх очах — хай горить назустріч щастю.

Зі святом весни і краси!

додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
160116

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
462964

Спрощення роботи підприємства через бланк лист

У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
6337

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді