Ніхто не знає документів і їх маршрутів на підприємстві ліпше за вас. Однак трапляється, що кількість документів збільшується, а робота сповільнюється і підвисає. Допоможемо виправити!

На прикладі приймання і первинного розгляду документів скорегуйте й інші діловодні процеси.
Користуйтеся всіма технологічними новаціями. Виявляється, боти і канали Telegram суттєво спрощують життя і роботу секретарю.
Діловий етикет регламентує, як правильно подавати чай і каву для шефа й гостей. Прочитайте статтю від знаного бізнес-тренера та справляйте гідне враження на шефа і його партнерів. А ще зможете поліпшити атмосферу в офісі й навіть результат перемовин.
Якщо ваші стосунки із шефом на межі нервового нападу, березневий номер журналу вбереже від конфлікту. Експерт радить, як правильно відвертати й гасити конфлікти.
А найголовніша наша порада — любіть себе, користуйтеся своїми чарами, скорегуйте усмішкою настрій шефа. І не гасіть світла у своїх очах — хай горить назустріч щастю.
Зі святом весни і краси!
Робота з наказами, особливості їх опрацювання, формування у справи, зберігання залежить від того, до якого виду належить наказ. Про всі тонкощі читайте у статті.
Особова картка працівника — основний обліковий документ. Хто заповнює особову картку працівника? Що має містити особова картка, зразок заповнення та внесення змін? Де знайти бланк особової картки П-2? Відповіді на ці питання, правила заповнення особової картки працівника а також зразок особової картки працівника П-2 — у статті
Доповідна записка — один із найпоширеніших документів внутрішнього службового листування. Її використовують для інформування керівництва, фіксації подій, ініціювання рішень або опису порушень трудової дисципліни. Оскільки цей документ застосовується у всіх сферах діяльності організацій, важливо знати, як оформити різні види доповідних записок, одержати зразок доповідної записки на працівника ― детально у цій статті
Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування