Що допомагає зберігати спокій та порядок у надзвичайних ситуаціях? Чіткий план дій.

Скористайтеся порадами експертів:
★ запровадьте дистанційну роботу;
★ захистіть себе і колег від коронавірусу;
★ опануйте антикоронавірусний етикет.
Опануйте можливості інформаційних технологій, щоб забезпечити дистанційну роботу в умовах пандемії. Вони стануть у пригоді й тоді, коли ситуація нормалізується, адже дистанційна робота — новітній тренд мотивації персоналу. Працівник має можливість працювати вдома і не витрачати час на пересування у громадському транспорті.
Коли б не святкували Великдень ваші партнери, привітання підготуйте заздалегідь. Під час пандемії це спосіб підтримки не лише ділових контактів, а й людей, які для вас важливі. Найзручніший та доречний спосіб привітання ділових партнерів — це електронна листівка.
Використовуйте для розвитку висновки позитивної психології, адже позитивні емоції загострюють інтелектуальні здібності та підвищують імовірність кар’єрного зростання.
Все буде добре!
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.