Роботодавець має не тільки забезпечити працівників необхідними засобами захисту, а й поінформувати про належні заходи безпеки.

Управління Держпраці наголошує, що під час пандемії роботодавцям необхідно приділити належну увагу категорії працівників, які мають роз’їзний характер роботи. Тобто, тим, які виконують роботи на об’єктах, розташованих на значній відстані від місця розташування підприємства, у зв’язку з поїздками у неробочий час від місця знаходження підприємства (збірного пункту) до місця роботи на об’єкті й назад, що становить не менше як дві-три години на день.
Працівник не доїхав до роботи через обмеження руху транспорту: три готових рішення для роботодавця
Окрім забезпечення працівників необхідними засобами захисту, роботодавець має проводити роз’яснювальні роботи з працівниками, що мають роз’їзний характер роботи та часто перебувають у відрядженнях.
Що саме роботодавець має розповісти, настанови працівникам з роз’їзним характером роботи від Держпраці:
- наскільки можливо уникайте контакту з людьми, привітальних обіймів і рукостискань. Рекомендована відстань, від інших людей складає не менше 1,5 м;
- застосовуйте «безконтактне» надання послуг, а також мінімізуйте необхідність тісного контакту з людьми;
- під час надання послуг обмежте контакти з поверхнями, до яких часто торкаються;
- в громадських місцях або місцях, де важко вжити заходів соціального відсторонення, носіть маски та рукавиці, не забувайте вчасно їх змінювати;
- періодично протягом дня обробляйте руки дезінфекційними засобами або мийте їх із милом не менше ніж 20 с;
- дезінфікуйте особисті речі (телефони, гаджети, сумки тощо), поверхні службового транспортного засобу (особливо, якщо він спільний) на початку та в кінці зміни;
- витирайте ручки (маркери) та інші предмети, які використовуються для підпису після кожного користування;
- застосовуйте одноразові серветки для очищення та дезінфекції;
- перевіряйте наявність симптомів та проводьте заміри температури тіла двічі на день.
Держпраці нагадує, що у разі прояву симптомів зараження на COVID-19 необхідно:
- повідомити про це роботодавця;
- залишатися вдома й самоізолюватися;
- зателефонувати до закладу охорони здоров’я або місцевого управління охорони здоров’я та надати детальну інформацію про свій стан.
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.