Як захистити від COVID-19 працівників з роз’їзним характером роботи. Настанови від Держпраці

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Роботодавець має не тільки забезпечити працівників необхідними засобами захисту, а й поінформувати про належні заходи безпеки.

Як захистити від COVID-19 працівників з роз’їзним характером роботи. Роз’яснення Держпраці


Управління Держпраці наголошує, що під час пандемії роботодавцям необхідно приділити належну увагу категорії працівників, які мають роз’їзний характер роботи. Тобто, тим, які виконують роботи на об’єктах, розташованих на значній відстані від місця розташування підприємства, у зв’язку з поїздками у неробочий час від місця знаходження підприємства (збірного пункту) до місця роботи на об’єкті й назад, що становить не менше як дві-три години на день.

Як захистити від COVID-19 працівників з роз’їзним характером роботи. Настанови від ДержпраціПрацівник не доїхав до роботи через обмеження руху транспорту: три готових рішення для роботодавця

Окрім забезпечення працівників необхідними засобами захисту, роботодавець має проводити роз’яснювальні роботи з працівниками, що мають роз’їзний характер роботи та часто перебувають у відрядженнях.

Що саме роботодавець має розповісти, настанови працівникам з роз’їзним характером роботи від Держпраці:

  • наскільки можливо уникайте контакту з людьми, привітальних обіймів і рукостискань. Рекомендована відстань, від інших людей складає не менше 1,5 м;
  • застосовуйте «безконтактне» надання послуг, а також мінімізуйте необхідність тісного контакту з людьми;
  • під час надання послуг обмежте контакти з поверхнями, до яких часто торкаються;
  • в громадських місцях або місцях, де важко вжити заходів соціального відсторонення, носіть маски та рукавиці, не забувайте вчасно їх змінювати;
  • періодично протягом дня обробляйте руки дезінфекційними засобами або мийте їх із милом не менше ніж 20 с;
  • дезінфікуйте особисті речі (телефони, гаджети, сумки тощо), поверхні службового транспортного засобу (особливо, якщо він спільний) на початку та в кінці зміни;
  • витирайте ручки (маркери) та інші предмети, які використовуються для підпису після кожного користування;
  • застосовуйте одноразові серветки для очищення та дезінфекції;
  • перевіряйте наявність симптомів та проводьте заміри температури тіла двічі на день.

Держпраці нагадує, що у разі прояву симптомів зараження на COVID-19 необхідно:

  • повідомити про це роботодавця;
  • залишатися вдома й самоізолюватися;
  • зателефонувати до закладу охорони здоров’я або місцевого управління охорони здоров’я та надати детальну інформацію про свій стан.
За інформацією Держпраці

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
116

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
231

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
246

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15046

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10268

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді