Кадровики та роботодавці продовжують запитувати, як в умовах карантину надавати відпустки, оплачувати працю та оформлювати трудові відносини.

Законні алгоритми роботи з персоналом під час карантину
Під час карантину Державна служба України з питань праці започаткувала сервіс «інтерактивний інспектор».
За інформацією Держпраці, протягом місяця з моменту впровадження сервісу, 57 тис. 706 громадян та представників підприємств отримали консультації, зокрема, з питань:
- – праці – 34 тис. 970;
- – охорони та гігієни праці – 20 тис. 982;
- – надання адміністративних послуг – 1 тис. 754.
Щодо додержання законодавства про працю під час карантину найбільше звернень надходило з таких питань:
- оплата праці – 11 тис. 883;
- надання відпусток, у тому числі щодо примушення до написання заяв на відпустки без збереження заробітної плати – 7 тис. 771;
- оформлення трудових відносин – 3 тис. 524;
- звільнення, зокрема щодо примушення до написання заяв на звільнення – 3 тис. 410.
Щодо дотримання законодавства з питань охорони та гігієни праці найчастіше задають запитання з приводу:
- порядку організації медичних оглядів працівників – 4 тис. 236;
- отримання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – 2 тис. 203;
- порядку проведення атестації робочих місць – 2 тис. 90, забезпечення працівників засобами індивідуального захисту – 1 тис. 915.

До того ж роботодавців цікавлять такі питання:
- подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
- подання заяви на продовження строку дії дозволу та подання декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці, якщо строк дії дозволу ще не закінчився.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.