Маски в офісі та температурний скринінг: нові вимоги до протиепідемічних заходів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Головний державний санітарний лікар України затвердив тимчасові рекомендації для підприємств, яким Уряд дозволив працювати.
Як організувати протиепідемічні заходи на підприємстві?

Алгоритми організації роботи під час карантину

Заступник Міністра охорони здоров’я — головний державний санітарний лікар України затвердив:

  • Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях, на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (постанова від 09.05.2020 № 16);
  • Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при наданні стоматологічної допомоги на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (постанова від 09.05.2020 № 19);
  • Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів в перукарнях та салонах краси на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (постанова від 09.05.2020 № 20);
  • Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при роботі закладів громадського харчування на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (постанова від 09.05.2020 № 18);
  • Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при торгівлі продовольчими (окрім ринків) та непродовольчими товарами на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (постанова від 09.05.2020 № 17);
  • Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів в закладах стаціонарної психіатричної допомоги, медико-соціального та соціального захисту населення на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (постанова від 09.05.2020 № 15).

Рекомендації головного державного санітарного лікаря містять, зокрема, вимоги і до організації трудового процесу в частині забезпечення протиепідемічних заходів.

В офісних приміщеннях роботодавець повинен:

  • забезпечити температурний скринінг усім працівникам;
  • допускати працівників до офісного приміщення тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;
  • тимчасово відсторонити від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
Як довести до персоналу інформацію про дезінфекцію

Працівники, що працюють в офісі, повинні:

  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо. Антисептик має забезпечити роботодавець;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань, — кашель, лихоманку, ломоту в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Аналогічні, а іноді і більш жорсткі, вимоги передбачено для працівників інших підприємств, установ та організацій, яким дозволено працювати під час карантину.

Ольга Догадіна

провідний експерт Експертус: Кадри

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
74

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
179

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
226

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14927

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9925

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді