Пом'якшення карантину «набирає обертів». Як роботодавець має убезпечити працівників від зараження на COVID-19? Скільки клієнтів може перебувати в салоні одночасно?

Зразок Наказу про припинення простою після карантину
«Нарешті є можливість потрапити в улюблену перукарню або в салон краси. Як це зробити безпечно, що потрібно знати та на що звернути увагу, читайте в правилах», — повідомило МОЗ.
Отже, за новими правилами клієнти мають очікувати на свою чергу поза салоном. Біля його входу повинна бути розмітка для клієнтів, що допоможе дотримуватись дистанції в 1,5 м.
Клієнтів можна приймати виключно за попереднім записом з інтервалом не менше ніж 15 хвилин.
Відвідувачі повинні мати засоби індивідуального захисту (ЗІЗ).

Правила роботи для персоналу:
- проведення температурного скринінгу перед початком роботи;
- використання ЗІЗ. Зокрема, дозволяється використовувати тільки респіратори без клапана видиху.
Нагадуємо, що Держпраці уважає, що закуповувати маски для працівників має роботодавець.
Відповідно до нових вимог, під час карантину відстань між місцями надання послуг має складати не менше ніж 1,5 м. Салон краси або перукарня має проводити дезінфекцію після кожного клієнта. Обов’язковим є централізований збір використаних засобів індивідуального захисту.
На час карантину наявність рекламної продукції, журналів та різних іграшок в салонах краси —заборонена.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.