Пом'якшення карантину «набирає обертів». Як роботодавець має убезпечити працівників від зараження на COVID-19? Скільки клієнтів може перебувати в салоні одночасно?

Зразок Наказу про припинення простою після карантину
«Нарешті є можливість потрапити в улюблену перукарню або в салон краси. Як це зробити безпечно, що потрібно знати та на що звернути увагу, читайте в правилах», — повідомило МОЗ.
Отже, за новими правилами клієнти мають очікувати на свою чергу поза салоном. Біля його входу повинна бути розмітка для клієнтів, що допоможе дотримуватись дистанції в 1,5 м.
Клієнтів можна приймати виключно за попереднім записом з інтервалом не менше ніж 15 хвилин.
Відвідувачі повинні мати засоби індивідуального захисту (ЗІЗ).

Правила роботи для персоналу:
- проведення температурного скринінгу перед початком роботи;
- використання ЗІЗ. Зокрема, дозволяється використовувати тільки респіратори без клапана видиху.
Нагадуємо, що Держпраці уважає, що закуповувати маски для працівників має роботодавець.
Відповідно до нових вимог, під час карантину відстань між місцями надання послуг має складати не менше ніж 1,5 м. Салон краси або перукарня має проводити дезінфекцію після кожного клієнта. Обов’язковим є централізований збір використаних засобів індивідуального захисту.
На час карантину наявність рекламної продукції, журналів та різних іграшок в салонах краси —заборонена.
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.