З 22 травня до 22 червня 2020 року в Україні триватиме черговий етап адаптивного карантину. Якщо офіс вашого підприємства відновлює роботу, забезпечте дотримання протиепідеміологічних правил.

⇛ Хто зможе працювати з 22 травня 2020 року ⇚
Міністерство охорони здоровʼя оприлюднило «Правила безпеки працівникам та відвідувачам офісів на період карантину». МОЗ рекомендує роботодавцям організувати безпечні умови праці для працівників перед тим, як повертати їх до офісів.
Згідно з правилами роботодавець має:
- забезпечити офіс рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками;
- організувати місце на вході для обробки рук антисептиком;
- нанести маркування дистанції в 1,5 метра перед входом до офісу;
- проводити вологе прибирання та провітрювання кожні дві години;
- організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ);
- тимчасово відсторонити від робіт осіб з групи ризику.
☝ Де треба носити маски після 22 травняОдночасно працівники підприємства мають:
- проходити температурний скринінг перед початком зміни або робочого дня;
- обовʼязково використовувати маски в приміщенні;
- регулярно мити руки рідким милом;
- регулярно обробляти руки антисептиком;
- уникати контактів з людьми, які мають симптоми респіраторних захворювань.
Відвідувачі офісів зобов’язані:
- використовувати маски в приміщенні;
- входити до приміщення тільки після попереднього запису;
- дотримуватися дистанції в зоні очікування (1,5 метра);
- перебувати у приміщенні з розрахунку один відвідувач на 10 кв. м.
За інформацією Facebook-сторінки МОЗ
Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
Кадрова служба — це стратегічний елемент успішної компанії. Вона формує команду, розвиває її та створює умови для високої результативності. Ефективність HR-функції можна забезпечити лише через системний аналіз кадрових процесів та регулярну оцінку її роботи. Компанії, що приділяють увагу професійному управлінню персоналом, отримують стійкі конкурентні переваги, підвищену продуктивність та позитивний імідж роботодавця
Як саме роботодавець має інформувати працівників, що працюють за строковими договорами про можливість укласти безстроковий договір, роз'яснюємо у статті
Сучасна кадрова робота стрімко переходить у цифровий формат. Воєнний стан, державний контроль і зростаючі вимоги до збереження даних роблять електронні інструменти кадровика не просто зручністю, а необхідністю. Паперові журнали, картки й накази більше не відповідають темпам сьогодення — на зміну їм приходять цифрові кадрові сервіси та електронна кадрова система, що автоматизують рутину, мінімізують ризики помилок і забезпечують надійне зберігання даних. Усе про цифрові інструменти для кадровика — у статті
Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.