15 правил МОЗ для безпеки працівників та відвідувачів офісу після пом’якшення карантину

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
З 22 травня до 22 червня 2020 року в Україні триватиме черговий етап адаптивного карантину. Якщо офіс вашого підприємства відновлює роботу, забезпечте дотримання протиепідеміологічних правил.

15 правил МОЗ для безпеки працівників та відвідувачів офісу після пом’якшення карантину

⇛ Хто зможе працювати з 22 травня 2020 року ⇚

Міністерство охорони здоровʼя оприлюднило «Правила безпеки працівникам та відвідувачам офісів на період карантину». МОЗ рекомендує роботодавцям організувати безпечні умови праці для працівників перед тим, як повертати їх до офісів.

Згідно з правилами роботодавець має:

  • забезпечити офіс рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками;
  • організувати місце на вході для обробки рук антисептиком;
  • нанести маркування дистанції в 1,5 метра перед входом до офісу;
  • проводити вологе прибирання та провітрювання кожні дві години;
  • організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ);
  • тимчасово відсторонити від робіт осіб з групи ризику.

☝ Де треба носити маски після 22 травня

Одночасно працівники підприємства мають:

  • проходити температурний скринінг перед початком зміни або робочого дня;
  • обовʼязково використовувати маски в приміщенні;
  • регулярно мити руки рідким милом;
  • регулярно обробляти руки антисептиком;
  • уникати контактів з людьми, які мають симптоми респіраторних захворювань.
15 правил МОЗ для безпеки працівників та відвідувачів офісу після пом’якшення карантину

Відвідувачі офісів зобов’язані:

  • використовувати маски в приміщенні;
  • входити до приміщення тільки після попереднього запису;
  • дотримуватися дистанції в зоні очікування (1,5 метра);
  • перебувати у приміщенні з розрахунку один відвідувач на 10 кв. м.

За інформацією Facebook-сторінки МОЗ

додаток
Теми:

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
207

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
540941

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
68962

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
389

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
622

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді