15 правил МОЗ для безпеки працівників та відвідувачів офісу після пом’якшення карантину

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
З 22 травня до 22 червня 2020 року в Україні триватиме черговий етап адаптивного карантину. Якщо офіс вашого підприємства відновлює роботу, забезпечте дотримання протиепідеміологічних правил.

15 правил МОЗ для безпеки працівників та відвідувачів офісу після пом’якшення карантину

⇛ Хто зможе працювати з 22 травня 2020 року ⇚

Міністерство охорони здоровʼя оприлюднило «Правила безпеки працівникам та відвідувачам офісів на період карантину». МОЗ рекомендує роботодавцям організувати безпечні умови праці для працівників перед тим, як повертати їх до офісів.

Згідно з правилами роботодавець має:

  • забезпечити офіс рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками;
  • організувати місце на вході для обробки рук антисептиком;
  • нанести маркування дистанції в 1,5 метра перед входом до офісу;
  • проводити вологе прибирання та провітрювання кожні дві години;
  • організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ);
  • тимчасово відсторонити від робіт осіб з групи ризику.

☝ Де треба носити маски після 22 травня

Одночасно працівники підприємства мають:

  • проходити температурний скринінг перед початком зміни або робочого дня;
  • обовʼязково використовувати маски в приміщенні;
  • регулярно мити руки рідким милом;
  • регулярно обробляти руки антисептиком;
  • уникати контактів з людьми, які мають симптоми респіраторних захворювань.
15 правил МОЗ для безпеки працівників та відвідувачів офісу після пом’якшення карантину

Відвідувачі офісів зобов’язані:

  • використовувати маски в приміщенні;
  • входити до приміщення тільки після попереднього запису;
  • дотримуватися дистанції в зоні очікування (1,5 метра);
  • перебувати у приміщенні з розрахунку один відвідувач на 10 кв. м.

За інформацією Facebook-сторінки МОЗ

Теми:

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
119

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
231

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
251

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15046

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10314

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді