15 правил МОЗ для безпеки працівників та відвідувачів офісу після пом’якшення карантину

Теми:
З 22 травня до 22 червня 2020 року в Україні триватиме черговий етап адаптивного карантину. Якщо офіс вашого підприємства відновлює роботу, забезпечте дотримання протиепідеміологічних правил.

15 правил МОЗ для безпеки працівників та відвідувачів офісу після пом’якшення карантину

⇛ Хто зможе працювати з 22 травня 2020 року ⇚

Міністерство охорони здоровʼя оприлюднило «Правила безпеки працівникам та відвідувачам офісів на період карантину». МОЗ рекомендує роботодавцям організувати безпечні умови праці для працівників перед тим, як повертати їх до офісів.

Згідно з правилами роботодавець має:

  • забезпечити офіс рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками;
  • організувати місце на вході для обробки рук антисептиком;
  • нанести маркування дистанції в 1,5 метра перед входом до офісу;
  • проводити вологе прибирання та провітрювання кожні дві години;
  • організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ);
  • тимчасово відсторонити від робіт осіб з групи ризику.

☝ Де треба носити маски після 22 травня

Одночасно працівники підприємства мають:

  • проходити температурний скринінг перед початком зміни або робочого дня;
  • обовʼязково використовувати маски в приміщенні;
  • регулярно мити руки рідким милом;
  • регулярно обробляти руки антисептиком;
  • уникати контактів з людьми, які мають симптоми респіраторних захворювань.
15 правил МОЗ для безпеки працівників та відвідувачів офісу після пом’якшення карантину

Відвідувачі офісів зобов’язані:

  • використовувати маски в приміщенні;
  • входити до приміщення тільки після попереднього запису;
  • дотримуватися дистанції в зоні очікування (1,5 метра);
  • перебувати у приміщенні з розрахунку один відвідувач на 10 кв. м.

За інформацією Facebook-сторінки МОЗ

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Словник кадровика

Словник кадровика — це збірка спеціалізованих термінів і понять, які використовуються в галузі управління персоналом і кадрового обліку. Докладніше про словник кадровика та використання абревіатур в HR-сфері — у статті.
47

Заява про відстрочку через інвалідність військовозобов’язаного

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від армії для особи з інвалідністю, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
25748

Заява на відстрочку у зв’язку із навчанням

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку із навчанням, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
45979

Заява на відстрочку від мобілізації у зв’язку з утриманням трьох дітей

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку з утриманням трьох дітей, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
33673

Заява на відстрочку від мобілізації через інвалідність члена сім’ї

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації через інвалідність члена сім'ї. Його доволі часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
22571

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді