Основний канал комунікації НАЗК із суб’єктами декларування – email, зареєстрований у Реєстрі. Тож, вчасно повідомляйте НАЗК про заміну своєї електронної адреси.
Під час повної перевірки комунікація суб’єкта декларування та НАЗК здійснюватиметься у декілька етапів.
Етап 1. НАЗК надсилає суб’єкту декларування запит на отримання пояснень та документів на email. Інформація про це також відобразиться в електронному кабінеті декларанта в Реєстрі.
У листі зазначається така інформація
- стосовно яких вказаних у декларації даних необхідно надати пояснення та підтверджуючі документи;
- контакти уповноваженої особи НАЗК, яка здійснюватиме повну перевірку декларації.
Саме за цими контактами можна звертатися з питаннями щодо повної перевірки.
☝ Відповідальность за неподання деклараціїЕтап 2. Суб’єкт декларування надає пояснення та документи, що їх підтверджують. Зробити це можна трьома способами:
- Надіслати електронний лист на [email protected].
- Надіслати поштовий лист на адресу НАЗК (м. Київ, бул. Дружби Народів, 28, 01103).
- Надати пояснення та документи безпосередньо в приміщенні НАЗК.
Етап 3. НАЗК надсилає суб’єкту декларування Довідку про результати повної перевірки поштовим відправленням з повідомленням про вручення. Про надсилання цього документа, НАЗК також повідомляє на email та в електронний кабінет декларанта в Реєстрі.
Довідка про результати перевірки оприлюднюється на офіційному вебсайті НАЗК із дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
НАЗК наголошує, що декларації перевіряються відповідно до затвердженого Порядку черговості. Першочергово перевіряються високопосадовці та особи, чиї декларації містять найбільше ризиків відповідно до оцінки системи логічно-арифметичного контролю. Тож, якщо НАЗК розпочала перевірку вашої декларації, це не завжди означає, що вона була визнана ризиковою.
Національним агентством з питань запобігання корупції нагадує, що приховування власних статків передбачає дисциплінарну, адміністративна або кримінальну відповідальність.
За інформацією НАЗК