Якщо у вашому регіоні відновив роботу громадський транспорт, пам’ятайте, що коронавірус (збудник COVID-19) передається краплинним та контактним шляхами. Дотримуйтесь правил протиепідеміологічної безпеки.

Центр громадського здоров’я МОЗ України рекомендує за можливості уникати користування громадським транспортом. Зокрема, роботодавці можуть продовжити або запровадити дистанційну роботу працівників.
Зразок Трудового договору про дистанційну роботу
Коли ж є необхідність скористуватися громадським транспортом, перед тим як зайти у нього надягніть захисну маску (відповідно до Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 21.05.2020 №23 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при наданні послуг з перевезення пасажирів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»).

Під час користування громадським транспортом часом складно дотримуватись фізичного дистанціювання. Тож ретельне дотримання правил респіраторного захисту та гігієни рук є ключовими заходами безпеки.
Під час поїздки у транспорті не уникнути контакту з потенційно забрудненими поверхнями, зокрема: поручнями, сидіннями, готівкою тощо.
Пам'ятайте, що руки забруднені і ними не можна торкатись обличчя, особливо очей, рота і носа. За першої ж можливості, обробіть руки дезінфектором із вмістом спирту не менше 60% або вимийте водою з милом протягом 20-40.
У теплу погоду надайте перевагу пішим прогулянкам та їзді на велосипеді.
За інформацією Центру гродамського здоров'я України
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.