На своїй сторінці у Facebook МОЗ оприлюднило правила роботи закладів громадського харчування.

Скачати правила
Для закладів, що повертаються до повноцінної роботи забороняється:
- вхід до закладу без супроводу працівника закладу;
- функціонування дитячих кімнат;
- проведення свят, бенкетів, майстер-класів, публічних подій тощо, в яких беруть участь більше 10 людей;
- приготування їжі на відкритих кухнях (окрім тих, що відгороджені від відвідувачів перегородкою);
- функціонування буфетів (окремих зон) самообслуговування, в тому числі для самостійного наливання напоїв клієнтами;
- самообслуговування у закладах швидкого харчування. Таці, страви, напої та столові прибори має видавати персонал на прохання відвідувача;
- більше 4 осіб за столиком, окрім дітей.
Правила для літніх терас та їжі й нопоїв на виніс не змінилися та залишаються в силі.
Протиепідемічні заходи на підприємстві: нові загальнодержавні вимоги
Нагадаємо, що набрала чинності постанова Головного державного санітарного лікаря України № 32 від 2 травня 2020, якою внесено зміни до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).
Документ передбачає, що відвідувачі закладу громадського харчування повинні:
- обробити руки антисептичним засобом перед входом на територію закладу громадського харчування;
- дотримуватись соціальної дистанції в 1,5 м;
- заходити до закладу та пересуватись по ньому вдягненими в захисну маску, що прикриває ніс та рота (крім часу сидіння за столом з ціллю приймання їжі та/або напоїв).
З 5 червня
"В регіонах, які відповідають критеріям, можна буде дозволяти ресторанам приймати відвідувачів всередині", - інформує Віктор Ляшко

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.