Відкрийте нові можливості разом із свіжим номером 08 «Довідника секретаря та офіс-менеджера»

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Оцифрування світу набирає обертів. Воно впливає на роботу персональних асистентів і вимагає, щоб ви розширили навички оформлення ділової документації

Відкрийте нові можливості разом із свіжим номером 08 «Довідника секретаря та офіс-менеджера»

Скористайтеся взірцем Згоди на обробку персональних даних і зрештою розміщуйте персональні дані працівників на корпоративному сайті й у соцмережах.

Дотримуйте правил цифрового етикету, налагоджуйте комунікацію, проводьте й беріть участь в онлайн-конференціях та відеодзвінках. Якщо ж опануєте тонкощі поводження у стресових ситуаціях — зможете віртуозно спілкуватися не лише із шефом.

Ви докладаєте максимум зусиль, щоб не допустити поширення COVID-19 на вашому підприємстві? Тоді матеріали у серпневому номері покликані вам допомогти:

Щоб усе встигати і нічого не забувати, користуйтеся органайзером. Нічого ліпшого людство поки не придумало.

Ознайомтеся з модними тенденціями — й оберіть модний діловий лук, який вам пасуватиме. Любіть і бережіть себе, насолоджуйтеся літом. Усього вам найкращого, дорогі колеги!

додаток

Зміни в порядку ведення Списків призовників, військовозобов’язаних та резервістів

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
162831

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
469225

Спрощення роботи підприємства через бланк лист

У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
6456

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді