Оцифрування світу набирає обертів. Воно впливає на роботу персональних асистентів і вимагає, щоб ви розширили навички оформлення ділової документації

Скористайтеся взірцем Згоди на обробку персональних даних і зрештою розміщуйте персональні дані працівників на корпоративному сайті й у соцмережах.
Дотримуйте правил цифрового етикету, налагоджуйте комунікацію, проводьте й беріть участь в онлайн-конференціях та відеодзвінках. Якщо ж опануєте тонкощі поводження у стресових ситуаціях — зможете віртуозно спілкуватися не лише із шефом.
Ви докладаєте максимум зусиль, щоб не допустити поширення COVID-19 на вашому підприємстві? Тоді матеріали у серпневому номері покликані вам допомогти:
Щоб усе встигати і нічого не забувати, користуйтеся органайзером. Нічого ліпшого людство поки не придумало.
Ознайомтеся з модними тенденціями — й оберіть модний діловий лук, який вам пасуватиме. Любіть і бережіть себе, насолоджуйтеся літом. Усього вам найкращого, дорогі колеги!
Отримайте оригінали довіреностей, які видавали працівникові. Повноваження, зазначені в них, припиняються з його звільненням
Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
На підприємстві склалася ситуація, що директор захворів або екстрено виїхав. Проєкт документа підготували і погодили. Переробити його вже не можна. Що роботи?