До уваги офіс-адміністраторів, ейчарів, адмінменеджерів фітнес-клубів та ДЮСШ: нові протиепідемічні вимоги до приміщень та персоналу. Покрокова інструкція для відповідального за епідконтроль

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
На період карантину заборонено розміщувати у фітнес-клубах кулери з водою. А ось вендингові апарати, продаж їжі та напоїв в індивідуальній упаковці дозволяється. Читайте далі — що треба знати адміністраторам та службі персоналу спортивного закладу.
До уваги офіс-адміністраторів, ейчарів, адмінменеджерів фітнес-клубів та ДЮСШ: нові протиепідемічні вимоги до приміщень та персоналу. Покрокова інструкція для відповідального за епідконтроль.

Головний державний санітарний лікар України постановою від 18.09.2020 № 54 (далі — Постанова № 54) оновив протиепідемічні заходи в деяких закладах фізичної культури та спорту на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (Постанова Головного державного санлікаря України від 04.08.2020 № 47).

Згідно з Постановою № 54 керівник спортивного (тренажерного) залу, фітнес-клубу, спортивного майданчика для командних (парних) занять (окрім занять національних збірних) та дитячої спортивно-юнацької школи повинен забезпечити температурний скринінг усіх працівників закладу перед початком зміни та усіх відвідувачів при вході до закладу.

Якщо саме на вас покладають документування організації температурного скринінгу — скористайтеся рекомендаціями експертів Експертус Кадри та зразками документів.

Працівників, в яких виявили температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань, не допускають до виконання обов’язків, а відвідувачів з такими ознаками — на територію закладу.

Також адміністрація спортзакладу повинна забезпечити:

  • працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
  • навчання серед працівників щодо правил використання ЗІЗ, їх утилізації та контроль над дотриманням цих правил;
  • постійну наявність рідкого мила та паперових рушників в санвузлах;
  • інформування щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
  • дезінфекцію поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;
  • вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;
  • провітрювання/кондиціонування приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та кожні дві години протягом дня;
  • централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;
  • тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику, визначених відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом МОЗ України від 28.03.2020 № 722;
  • навчання серед працівників щодо правил використання ЗІЗ, їх утилізації та контроль дотримання цих правил.

Працівники закладу повинні:

  • одягнути

    медичну маску

    або респіратор (ЗІЗ). Після кожного зняття ЗІЗ та перед одяганням чистої маски/респіратора, працівник повинен ретельно помити руки з милом або обробити антисептичним засобом;
  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
  • дотримуватись респіраторної гігієни та етикету кашлю;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Постанова № 54 містить вимоги до кількості клієнтів у спортзакладах в регіонах з «зеленим», «жовтим» та «помаранчевим» рівнем епіднебезпеки, умови проведення групових занять, функціонування басейнів, використання роздягалень та душових кабін, розміщення тренажерів.

На вході до закладу необхідно організувати місце для обробки рук антисептиками, а у зонах проведення занять розмістити додаткові місця для обробки рук антисептиками, паперові рушники, контейнери (урни) для їх утилізації та нагадування для клієнтів про необхідності дотримання гігієни, дезінфекції рук та спортивного інвентарю після використання.

На період карантину заборонено розміщувати в доступі клієнтів рекламні брошури, журнали та інші поліграфічні матеріали. І далі не працюватимуть спа-зони, послуги масажу та дитячі кімнати.

Олена Петровська

за матеріалами МОЗ

image81

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
149

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
254

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
272

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15163

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10403

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді