Опубліковано інструкцію з порядком дій офіс-менеджера, якщо у колективі виявлено COVID-19

Нормативні акти не прописують, як діяти офіс-менеджеру, коли в колективі хворий на COVID-19. Ця інструкція — ваш дороговказ: що зробити насамперед і як уникнути пов­ного карантину на підприємстві

Опубліковано інструкцію з порядком дій офіс-менеджера, якщо у колективі виявлено COVID-19

Подбайте про профілактику та превентивні заходи. Дотримуйте рекомендацій Головного санітарного лікаря.

Головсанлікар розробив Тимчасові рекомендації для організації роботи підприємств різних сфер під час карантину через COVID-19.

Але пам`ятайте, що хвороба колеги не заскочить вас зненацька, якщо матимете чіткий план дій на цей випадок.

Читати інструкцію

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти лист-відмову на пропозицію щодо співпраці: зразок

Коли складаєте листи-відмови, послуговуйтеся принципом мовного паралелізму — застосовуйте лексику та мовні звороти, характерні для ініціативного листа. Виняток становлять помилки, яких припустився автор пропозиції
19492

Робота зі складним керівником: підказки секретарю

Знайти підхід можна до будь-якого керівника, навіть із непростим характером. Тільки доведеться проявити креативність. Скачайте наші шпаргалки та уникніть типових помилок при роботі із складним керівником
3115

З’ясуйте свій рівень концентрації уваги

Пройдіть професійний тест. Уважно і вдумливо прочитайте один раз рядок із 10 випадкових слів. Відтворюйте прочитане в будь-якому порядку, загинайте пальці. Запишіть, скільки слів згадали
2803

Соціальна дистанція в офісних приміщеннях

В офісі не витримана дистанція 2 м між робочими місцями. У багатьох офісах столи стоять упритул один до одного. Ширина столів 1,2–1,4 м, тож відстань між працівниками набагато менша. Як на це вплинути?
1755

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді