Як вберегтись від ковіду на роботі — настанови від Держпраці

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Донесіть меседж Управління до працівників, підрядників та клієнтів. Дотримання правил безпеки під час коронакризи допоможе не тільки зберегти здоров’я, а й запобігти зупиненню виробництва.

Як вберегтись від ковіду на роботі — настанови від Держпраці

Працівник захворів на COVID-19✔️Інструкція для кадровика

Управління Держпраці у Рівненській області нагадало про життєву необхідність дотримання рекомендацій щодо запобігання поширення ковіду, а саме:

  • працівники та роботодавці мають відповідально ставитись до власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Захворіли – залишайтеся вдома!
  • Керівнику потрібно забезпечити недопущення перебування на робочому місці працівників із симптомами гострої респіраторного захворювання.

Найпоширенішими симптомами є головний біль, кашель, лихоманка та утруднене дихання, в деяких випадках – діарея або кон’юнктивіт, відсутність смаку та нюху.

Запорука успішного лікування — вчасне діагностування. Оскільки за симптомами коронавірус нічим не відрізняється від інших вірусних хвороб особливо, якщо працівник протягом останніх 14 днів (до виникнення зазначених симптомів) контактував із особою, в якої було підтверджено лабораторним методом COVID-19, важливо відразу попередити про це сімейного лікаря.

Нагадайте працівникам, що переважає контактний шлях зараження. Коли вірус потрапляє на слизові оболонки носа, очей через руки або інші предмети (хустинку, рукавиці) після доторкання до поручнів, ручок дверей тощо.

Вірус не циркулює у повітрі. Він не здатний переміщатись на далекі відстані, тому відстань – це гарантія безпеки (1,5-2 м). За можливості, слід уникати великих скупчень людей. Якщо захворіли — залишайтесь вдома і зверніться до сімейного лікаря.

Обов’язково використовуйте маску, якщо:

  • захворіли і маєте респіраторні симптоми (кашель, нежить і т.ін.) ;
  • перебуваєте в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті, місцях великого скупчення людей.

Як зобов’язати персонал носити маски на роботі

Правила використання маски:

  • вона має покривати ніс і рот;
  • вона має прилягати щільно, без відступів по краях;
  • захисну маску потрібно міняти, щойно вона стане вологою або через чотири години;
  • не чіпайте зовнішню частину маски руками, а якщо доторкнулись, помийте руки з милом чи обробіть спиртовмісним антисептиком (вміст спирту має бути 60-80%);
  • не використовуйте маску повторно.
У пригоді стануть лайфхаки, як носити маску з комфортом

    Бережіть себе та свій колектив, адаптуйте режим роботи підприємства під умови сьогодення. Допоможуть у цьому консультації:

    Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Що входить до страхового стажу?

    Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
    66054

    Роль кадровика в командній роботі

    Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
    178

    Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

    Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
    284

    Кадрова безпека підприємства

    У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
    305

    Калькулятор кількості кадровиків

    Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
    15305

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді