Як вберегтись від ковіду на роботі — настанови від Держпраці

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Донесіть меседж Управління до працівників, підрядників та клієнтів. Дотримання правил безпеки під час коронакризи допоможе не тільки зберегти здоров’я, а й запобігти зупиненню виробництва.

Як вберегтись від ковіду на роботі — настанови від Держпраці

Працівник захворів на COVID-19✔️Інструкція для кадровика

Управління Держпраці у Рівненській області нагадало про життєву необхідність дотримання рекомендацій щодо запобігання поширення ковіду, а саме:

  • працівники та роботодавці мають відповідально ставитись до власного здоров’я та здоров’я оточуючих. Захворіли – залишайтеся вдома!
  • Керівнику потрібно забезпечити недопущення перебування на робочому місці працівників із симптомами гострої респіраторного захворювання.

Найпоширенішими симптомами є головний біль, кашель, лихоманка та утруднене дихання, в деяких випадках – діарея або кон’юнктивіт, відсутність смаку та нюху.

Запорука успішного лікування — вчасне діагностування. Оскільки за симптомами коронавірус нічим не відрізняється від інших вірусних хвороб особливо, якщо працівник протягом останніх 14 днів (до виникнення зазначених симптомів) контактував із особою, в якої було підтверджено лабораторним методом COVID-19, важливо відразу попередити про це сімейного лікаря.

Нагадайте працівникам, що переважає контактний шлях зараження. Коли вірус потрапляє на слизові оболонки носа, очей через руки або інші предмети (хустинку, рукавиці) після доторкання до поручнів, ручок дверей тощо.

Вірус не циркулює у повітрі. Він не здатний переміщатись на далекі відстані, тому відстань – це гарантія безпеки (1,5-2 м). За можливості, слід уникати великих скупчень людей. Якщо захворіли — залишайтесь вдома і зверніться до сімейного лікаря.

Обов’язково використовуйте маску, якщо:

  • захворіли і маєте респіраторні симптоми (кашель, нежить і т.ін.) ;
  • перебуваєте в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті, місцях великого скупчення людей.

Як зобов’язати персонал носити маски на роботі

Правила використання маски:

  • вона має покривати ніс і рот;
  • вона має прилягати щільно, без відступів по краях;
  • захисну маску потрібно міняти, щойно вона стане вологою або через чотири години;
  • не чіпайте зовнішню частину маски руками, а якщо доторкнулись, помийте руки з милом чи обробіть спиртовмісним антисептиком (вміст спирту має бути 60-80%);
  • не використовуйте маску повторно.
У пригоді стануть лайфхаки, як носити маску з комфортом

    Бережіть себе та свій колектив, адаптуйте режим роботи підприємства під умови сьогодення. Допоможуть у цьому консультації:

    додаток

    Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

    Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
    130487

    Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

    Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
    23364

    Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

    Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
    8456

    План роботи відділу кадрів 2026

    Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
    665

    Аналіз судової практики у трудових спорах

    У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
    680

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді