ДПС роз’яснює: чи зобов’язаний ФОП використовувати печатку

Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки (п. 4 ст. 62 ГК).

ДПС роз’яснює: чи зобов’язаний ФОП використовувати печатку

В свою чергу, ст. 128 ГК не містить вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання.

Чи веде ФОП трудові книжки

Законодавство не містить норм, що зобов’язуть платника податків повідомляти контролюючі органи про отримання або знищення печатки.

Водночас, форми документів, які подаються до контролюючого органу (заяви, повідомлення, податкові декларації тощо), передбачають засвідчення підпису ФОП або посадових осіб - юридичної особи печаткою за її наявності.

«Щодо використання печатки при здійсненні господарської діяльності, то фізичні особи - підприємці, у тому числі спрощенці, приймають рішення самостійно, враховуючи специфіку своєї діяльності», - зазначає начальник управління податкового адміністрування Андрій Рижиков.

За матеріалами офіційного порталу ДПС у Київській області

Як провести скорочення чисельності та штату

Статті за темою

Усі статті за темою

Оформлення та зберігання документів з додатками

Додаток — складова документа, що уточнює, роз’яснює, доповнює його зміст або набуває чинності на підставі основного документа. Додатки мають документи всіх видів — й організаційно-розпорядчі, й інформаційно-аналітичні.
52753

Визначаємо організаційну структуру підприємства

Господарський кодекс передбачає, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру. Як правильно це зробити? У якому документі визначити? За якою формою скласти? — відповідаємо на ці та інші запитання.
46582

Журнал реєстрації заяв з кадрових питань

Службовий документ — офіційний документ, який юридична особа створила або отримала у процесі діяльності, відповідним чином зареєструвала та/або засвідчила (п. 3.14 ДСТУ 2732:2023 2732:2004 «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять»).
57385

Електронний документообіг: від створення до зберігання документів підприємства

Електронний документообіг в Україні вже довів свої переваги. Наразі все більше підприємств переходять на цю форму документування. Тож у цій статті ви знайдете відповіді на всі актуальні питання про електронні документи та електронний документообіг, закон України, що регулює це питання та особливості формування і зберігання електронних документів.
30766

Інструкція з кадрового діловодства

Діловодство — це сукупність процесів, що забезпечують документування управлінської інформації та організацію роботи зі службовими документами.
60203

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді