Як повідомляється на офіційній сторінці ВРУ у Facebook, в Україні планується поступово припинити використання паспортів у формі книжечки та замінити їх на пластикові карти

Зазначається, що Комітет з питань прав людини, деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій у Донецькій, Луганській областях та Автономної Республіки Крим, міста Севастополя, національних меншин і міжнаціональних відносин рекомендує ВРУ прийняти законопроект № 3986 «Про паспорт громадянина України у формі книжечки».
Відповідно до законопроекту, строк дії паспорта-книжки становить:
Вік особи | Строк дії паспорта-книжки |
від 16 до 25 років | до дня досягнення особою 25-річного віку |
від 25 до 45 років | - до дня досягнення особою 45-річного віку за умови, що до дня набрання чинності цим законом до паспорта вклеєно нову фотокартку після досягнення особою 25-річного віку
- якщо паспорт було оформлено у період після досягнення особою 25-річного віку до дня досягнення нею 45 років, фотокартку під час оформлення паспорта
|
від 45 років | - безстроково за умови, що до дня набрання чинності закону до паспорта вклеєно нову фотокартку після досягнення особою 45-річного віку,
- якщо паспорт було оформлено після досягнення особою 45-річного віку, — фотокартку під час оформлення паспорта
|
Отже, наступного разу, коли буде потрібно вклеїти нове фото, паспорт у формі книжечки будуть замінювати на пластикову карту. Нові паспорти видаватимуть лише у формі пластикових карт.
Чи можна приймати на роботу на підставі е-паспорта, який працівник показав у смартфоні
Експерти Експертус Кадри уважно слідкують за цими новинами та одразу ж розкажуть про зміни в законодавстві, як тільки їх затвердить Парламент.
За матеріалами FB-сторінки ВРУ
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.