Порядок надання скан-копій трудових книжок роботодавцями від Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області

Процедура передавання скан-копій трудових книжок працівників складається із чотирьох простих кроків:
Крок 1. Увійдіть на вебпортал ПФУ:
- у правому верхньому куті натисніть кнопку «Вхід»;
- оберіть спосіб входу. Роботодавці, як юридичні особи, так і ФОПи, обирають «Юридична особа»;
- із списку АЦСК оберіть свого надавача послуг Кваліфікованого електронного підпису, укажіть шлях до ключа та введіть пароль до нього;
- натисніть кнопку «Увійти з ЕЦП».
Крок 2. Внесіть відомості про роботодавця:
- у розділі «Комунікації з ПФУ» знайдіть пункт «Відомості про трудову діяльність робітника»;
- перед внесенням скан-копій система видає коротку інструкцію;
- натиснувши на кнопку «Продовжити», переходьте безпосередньо до розділу завантаження.
Як провести аудит трудових книжок перед скануванням для ПФУ
Крок 3. Додайте відомості про працівника та завантажте документи:
- заповніть форму на свого працівника;
- додайте скан-копії трудової книжки;
- натисніть кнопку «Додати файл» та оберіть заздалегідь підготовлені скан-копії трудової книжки, скановану копію згоди на обробку персональних даних працівника.
Крок 4. Відправте відомості до ПФУ
Натискайте «Відправити до ПФУ», і копія трудової книжки буде передана Пенсійному фонду.
За інформацією ГУ ПФУ у Вінницькій області
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Оформлення працівника на роботу фізичною особою-підприємцем (ФОП) в Україні має відбуватися відповідно до вимог трудового законодавства. Як ФОП прийняти працівника на роботу законно та швидко — у статті.
Фіксувати в трудовій книжці нагородження і заохочення зобов’язує пункт 2.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58). Що і як писати — визначає підрозділ «г» розділу 2 Інструкції № 58.
Під час оформлення на роботу всі працівники зобов’язані подавати на підприємство трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (витяг з електронної трудової книжки).
Коли фізична особа — підприємець починає використовувати найману працю, він автоматично стає роботодавцем. Саме з цього моменту виникає безліч запитань. Чи має ФОП заповнювати трудові книжки працівників у 2025 році? Що робити, якщо підприємець не має печатки? Чи оформлює ФОП трудову книжку особі, яка працевлаштовується вперше?