Нова форма звітності № 10-ПОІ про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за звітний 2020 рік

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Фонд соціального захисту інвалідів інформує про прийом звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю

Нова форма звітності № 10-ПОІ про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за звітний 2020 рік

З січня 2021 року територіальними відділеннями Фонду соціального захисту інвалідів розпочався прийом звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за звітний 2020 рік за новою формою № 10-ПОІ, яка затверджена наказом Мінсоцполітики № 591 від 27.08.2020 р. «Про затвердження форми звітності № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» (далі — Звіт) та Інструкції щодо її заповнення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2020 року за № 1007/35290.

Порядок подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування (далі — Порядок), затверджений постановою КМУ від 31.01.2007 № 70 «Деякі питання реалізації норм Законів України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та «Про зайнятість населення».

Форму звітності № 10-ПОІ (річна) роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом), відділенню Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням до 1 березня року, наступного за звітним. Датою надходження Звіту вважається дата подання роботодавцем Звіту до відділення Фонду, а у разі надсилання його поштою — дата на поштовому штемпелі.

Зразок заповненого звіту № 10-ПОІ

Подання Звіту в електронному вигляді чинним законодавством не передбачено.

Разом зі звітом надають до відділення Фонду за своїм місцезнаходженням документи, визначені Порядком, а також перелік підприємств за формою згідно з додатком до Звіту роботодаці:

  • які мають відокремлені підрозділи;
  • що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, чи господарських об’єднань, створених з метою координації виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.

Якщо роботодавець раніше подавав цей Звіт, але за 2020 рік у нього середньооблікова кількість штатних працівників зменшилася до 7 та менше осіб, необхідно повідомити про це відділення Фонду листом у довільній формі.

☝ Важливо!

  • У Звіті чітко і розбірливо має бути заповнено всі графи та рядки.
  • Замість відсутніх даних проставляється прочерк.
  • Виправлення підтверджується підписом керівника.

У разі неподання суб’єктом господарювання звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за два звітні періоди підряд без поважних причин або без надання письмових пояснень про причини, що перешкоджали поданню таких документів, або не виправлення помилки у звіті у строк до 5 робочих днів з дня отримання повідомлення Фонду — чекайте позапланову перевірку Держпраці (п. 9 Порядку проведення перевірки підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого постановою КМУ від 31.01.2007 № 70; в редакції постанови КМУ від 5.06.2019 № 466).

За матеріалами Фонд соціального захисту інвалідів

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Калькулятор розрахунку нормативу для працевлаштування осіб з інвалідністю

додаток

Правила розрахунку нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2026 році

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронні інструменти кадровика: Резерв+, е-кадри, звітність до Держпраці

Сучасна кадрова робота стрімко переходить у цифровий формат. Воєнний стан, державний контроль і зростаючі вимоги до збереження даних роблять електронні інструменти кадровика не просто зручністю, а необхідністю. Паперові журнали, картки й накази більше не відповідають темпам сьогодення — на зміну їм приходять цифрові кадрові сервіси та електронна кадрова система, що автоматизують рутину, мінімізують ризики помилок і забезпечують надійне зберігання даних. Усе про цифрові інструменти для кадровика — у статті
140

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
555535

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
131609

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
23920

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
8921

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді