Нова форма звітності № 10-ПОІ про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за звітний 2020 рік

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Фонд соціального захисту інвалідів інформує про прийом звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю

Нова форма звітності № 10-ПОІ про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за звітний 2020 рік

З січня 2021 року територіальними відділеннями Фонду соціального захисту інвалідів розпочався прийом звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за звітний 2020 рік за новою формою № 10-ПОІ, яка затверджена наказом Мінсоцполітики № 591 від 27.08.2020 р. «Про затвердження форми звітності № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» (далі — Звіт) та Інструкції щодо її заповнення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2020 року за № 1007/35290.

Порядок подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування (далі — Порядок), затверджений постановою КМУ від 31.01.2007 № 70 «Деякі питання реалізації норм Законів України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та «Про зайнятість населення».

Форму звітності № 10-ПОІ (річна) роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом), відділенню Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням до 1 березня року, наступного за звітним. Датою надходження Звіту вважається дата подання роботодавцем Звіту до відділення Фонду, а у разі надсилання його поштою — дата на поштовому штемпелі.

Зразок заповненого звіту № 10-ПОІ

Подання Звіту в електронному вигляді чинним законодавством не передбачено.

Разом зі звітом надають до відділення Фонду за своїм місцезнаходженням документи, визначені Порядком, а також перелік підприємств за формою згідно з додатком до Звіту роботодаці:

  • які мають відокремлені підрозділи;
  • що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, чи господарських об’єднань, створених з метою координації виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.

Якщо роботодавець раніше подавав цей Звіт, але за 2020 рік у нього середньооблікова кількість штатних працівників зменшилася до 7 та менше осіб, необхідно повідомити про це відділення Фонду листом у довільній формі.

☝ Важливо!

  • У Звіті чітко і розбірливо має бути заповнено всі графи та рядки.
  • Замість відсутніх даних проставляється прочерк.
  • Виправлення підтверджується підписом керівника.

У разі неподання суб’єктом господарювання звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за два звітні періоди підряд без поважних причин або без надання письмових пояснень про причини, що перешкоджали поданню таких документів, або не виправлення помилки у звіті у строк до 5 робочих днів з дня отримання повідомлення Фонду — чекайте позапланову перевірку Держпраці (п. 9 Порядку проведення перевірки підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого постановою КМУ від 31.01.2007 № 70; в редакції постанови КМУ від 5.06.2019 № 466).

За матеріалами Фонд соціального захисту інвалідів

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Калькулятор розрахунку нормативу для працевлаштування осіб з інвалідністю

додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
205

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
540929

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
68955

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
387

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
617

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді