Нова форма звітності № 10-ПОІ про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за звітний 2020 рік

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Фонд соціального захисту інвалідів інформує про прийом звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю

Нова форма звітності № 10-ПОІ про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за звітний 2020 рік

З січня 2021 року територіальними відділеннями Фонду соціального захисту інвалідів розпочався прийом звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за звітний 2020 рік за новою формою № 10-ПОІ, яка затверджена наказом Мінсоцполітики № 591 від 27.08.2020 р. «Про затвердження форми звітності № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» (далі — Звіт) та Інструкції щодо її заповнення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2020 року за № 1007/35290.

Порядок подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування (далі — Порядок), затверджений постановою КМУ від 31.01.2007 № 70 «Деякі питання реалізації норм Законів України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та «Про зайнятість населення».

Форму звітності № 10-ПОІ (річна) роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом), відділенню Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням до 1 березня року, наступного за звітним. Датою надходження Звіту вважається дата подання роботодавцем Звіту до відділення Фонду, а у разі надсилання його поштою — дата на поштовому штемпелі.

Зразок заповненого звіту № 10-ПОІ

Подання Звіту в електронному вигляді чинним законодавством не передбачено.

Разом зі звітом надають до відділення Фонду за своїм місцезнаходженням документи, визначені Порядком, а також перелік підприємств за формою згідно з додатком до Звіту роботодаці:

  • які мають відокремлені підрозділи;
  • що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, чи господарських об’єднань, створених з метою координації виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.

Якщо роботодавець раніше подавав цей Звіт, але за 2020 рік у нього середньооблікова кількість штатних працівників зменшилася до 7 та менше осіб, необхідно повідомити про це відділення Фонду листом у довільній формі.

☝ Важливо!

  • У Звіті чітко і розбірливо має бути заповнено всі графи та рядки.
  • Замість відсутніх даних проставляється прочерк.
  • Виправлення підтверджується підписом керівника.

У разі неподання суб’єктом господарювання звітів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю за два звітні періоди підряд без поважних причин або без надання письмових пояснень про причини, що перешкоджали поданню таких документів, або не виправлення помилки у звіті у строк до 5 робочих днів з дня отримання повідомлення Фонду — чекайте позапланову перевірку Держпраці (п. 9 Порядку проведення перевірки підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого постановою КМУ від 31.01.2007 № 70; в редакції постанови КМУ від 5.06.2019 № 466).

За матеріалами Фонд соціального захисту інвалідів

Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Калькулятор розрахунку нормативу для працевлаштування осіб з інвалідністю

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
169

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
276

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
289

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15250

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10443

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді