Після оновлення Реєстру декларацій до особистого кабінету декларанта додалося багато зручних функцій. Серед них:
- під час роботи з чернеткою усі персональні дані зберігаються та доступні для продовження роботи з документом при використанні іншого браузера, комп’ютера або кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- при створенні нової декларації на основі попередньої стало можливим перенесення персональних даних суб’єктів декларування до нового документа.
Електронне декларування: практичні аспекти
Для коректного користування всіма новими функціями, перед початком роботи з Реєстром декларацій дотримуйтеся таких порад:
Порада 1 | Не використовувайте веббраузери з вбудованим VPN для входу в Реєстр декларацій. Якщо ви використовуєте VPN, відімкніть його під час роботи з Реєстром декларацій. |
Порада 2 | Перевірте, чи опубліковані сертифікати вашого електронного підпису на сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який вам видав електронний підпис. |
Порада 3 | Використовуйте нову операційну систему та веббраузер, які мають офіційну підтримку виробників. |
Порада 4 | Переконайтеся, що на вашому комп’ютері встановлено актуальну дату та час. |
Порада 5 | Якщо у вас виникли технічні проблеми зі входом до Реєстру декларацій, ви можете скористайтеся розділом на сайті НАЗК, або надіслати лист до технічної підтримки на e-mail: [email protected] |
Раніше ми повідомляли як отримати необхідні для заповнення декларації дані онлайн у карантин та як виправити помилки при заповненні декларацій
За матеріалами НАЗК