Рекомендований НАДС та НАЗК перелік вимог до компетентності антикорупційних уповноважених

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас

Рекомендований НАДС та НАЗК перелік вимог до компетентності антикорупційних уповноважених

Фахівці НАЗК (Національного агентства з питань запобігання корупції) у співпраці з НАДС (Національним агентством України з питань державної служби) розробили рекомендований перелік вимог до компетентності кандидатів на посади уповноваженої особи (спеціаліста) та керівника уповноваженого підрозділу з питань запобігання корупції в державних органах.

Відповідні вимоги затверджено наказом та Методичними рекомендаціями НАДС.

Рекомендації містять опис вимог до компетентності та професійних знань, необхідних для ефективного виконання обов’язків антикорупційних уповноважених у державних органах. Під час підготовки до проведення конкурсу на посади антикорупційних уповноважених рекомендується передбачити таку вимогу до компетентності як «Доброчесність», яка включає в себе такі компоненти:

  • здатність спрямовувати власні дії на захист публічних інтересів, утримуватися від конфлікту між приватними та публічними інтересами, ефективно розпоряджатися державними ресурсами;
  • здатність дотримуватися правил етичної поведінки, порядності, чесності, справедливості, підзвітності;
  • усвідомлення обмеження у виявленні переваг, прихильності та/або негативного ставлення до окремих фізичних та юридичних осіб, політичних партій, громадських, релігійних та інших організацій.

«Ухвалені методичні рекомендації допоможуть державним органам із проведенням конкурсів на посади антикорупційних уповноважених, — прокоментував керівник Департаменту запобігання та виявлення корупції НАЗК Сергій Деркач. — Адже нарешті ми маємо змогу сформувати єдині критерії до добору таких осіб, визначити мінімальні базові знання, їхні ділові та професійні якості».

Дані рекомендації сприятимуть кращому розумінню ролі уповноваженого в діяльності органу та особливостей його роботи, завдяки чому будуть створені умови для призначення в державних органах компетентні фахівці, які будуть ефективно й доброчесно запобігати корупції.

Звільнення уповноваженого з антикорупційної діяльності юрособи

Антикорупційні уповноважені — це окремі фахівці або структурні підрозділи, які виконують функції із запобігання та виявлення корупції. Вони обов’язково утворюються в:
  • державних органах,
  • органах місцевого самоврядування,
  • на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління державного органу,
  • державних цільових фондах.

За матеріалами НАЗК

додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
181

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
540318

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
68666

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
354

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
597

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді