Щоб запровадити нові правила видачі листків непрацездатності, ВР доручила КМУ:
- прискорити розробку та зміну нормативно-правових актів, необхідних для впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- подати до ВР законопроекти, які забезпечать інформаційну взаємодію електронної системи охорони здоров’я з реєстром;
- здійснити аудит ефективності використання коштів, виділених на впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- інформувати до 15 лютого 2021 року та щоквартально у подальшому ВР про вжиті заходи.
Листок непрацездатності: від отримання до оплати
МОЗ, Мінекономіки, НСЗУ, ПФУ та ФСС мали б затвердити або змінити власні нормативно-правові акти та забезпечити повноцінну роботу реєстру до 1 січня 2021 року. МОЗ до 1 лютого 2021 року має завдання:
- розробити та затвердити свої нормативно-правові акти, необхідні для впровадження Електронного реєстру листків непрацездатності;
- погодити з ПФ, ФСС та затвердити Порядок видачі, продовження та обліку листків непрацездатності.
Рахункова палата України повинна включити до плану роботи на 2021 рік аудит ефективності та фінансовий аудит запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності.
Постанову «Про заходи щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності» (законопроект від 21.10.2020 № 4243) ВР прийняла на засіданні 3 лютого 2021 року.
Нагадаємо, що КМУ постановою від 17.04.2019 № 328 затвердив Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього. А МОЗ мав розробити, погодити з ФСС та затвердити порядок видачі, продовження та обліку листків непрацездатності у відповідності до постанови КМУ «Про особливості ведення Електронного реєстру листків непрацездатності до забезпечення інформаційної взаємодії електронної системи охорони здоров’я з Електронним реєстром листків непрацездатності» від 03.03.2020 № 159.
експерт Експертус Кадри
За матеріалами ВР