Яка тривалість робочого часу вчителя
З метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство в закладах загальної середньої освіти організовуються класи з інклюзивним навчанням. Відповідно до Порядку з організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабміну від 15.08.2011 № 872
Інклюзивний клас або клас з інклюзивним навчанням – це клас у закладі загальної середньої освіти, в якому серед інших дітей навчаються одна-три (одна–дві) дитини з особливими освітніми потребами.
В листі МОН від 09.08.2018 №2.5-2087, та Постановою Кабміну від 14.02.2018 №72 внесено зміни до постанови Кабміну від 25.08.2004 №1096 "Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності", відповідно до яких встановлено доплату в граничному розмірі 20% посадового окладу (ставки заробітної плати) педагогічним працівникам і помічникам вихователів в інклюзивних класах (групах) усіх закладів освіти.
Зазначена доплата встановлюється педагогічним працівникам, які працюють в інклюзивному класі (групі), тільки за години роботи у інклюзивних класах (групах). Конкретний розмір доплати встановлює керівник закладу, ураховуючи кількість осіб з особливими освітніми потребами у класі (групі), складність порушення розвитку дітей, рівень відповідальності та обсяг роботи кожного працівника, який працює з такими дітьми, тощо.
Яка норма робочого часу для вчителя
Тобто, така доплата встановлюється усім вчителям та іншим педагогічним працівникам закладу загальної середньої освіти, які працюють в інклюзивному класі (групі), але не на все навантаження, а тільки за години роботи у таких класах (групах).
Оскільки посада асистента вчителя інклюзивних класів вводиться в закладах загальної середньої освіти саме для роботи в інклюзивних класах, то таким працівникам зазначена доплата встановлюється на все навантаження за цією посадою.
За матеріалами ГУ Держпраці в Дніпропетровській області