Дізнайтеся, який алгоритм переведення та які документи знадобляться

Прийняття на роботу особи, що навчається в інтернатурі
Лікарі-інтерни, які знаходяться на територіях активних бойових дій або на ТОТ, можуть перевестися до інших, безпечніших регіонів України.
Для переведення потрібні:
- заява лікаря-інтерна,
- наказ керівника департаменту (управління) охорони здоров’я обласної військової адміністрації.
Якщо лікар-інтерн бажає перевестись до тієї бази стажування, яка розташована на території іншої області, тоді переведення здійснюється наказами департаментів (управлінь) охорони здоров’я обох обласних військових адміністрацій.
Якщо з департаментом (управлінням) охорони здоров’я відповідної обласної військової адміністрації, який знаходиться у районі проведення бойових дій або на тимчасово окупованій чи оточеній (блокованій) території, немає зв’язку, то лікар-інтерн повинен звернутися безпосередньо до департаменту (управління) охорони здоров’я обласної військової адміністрації, на території якого розташована база стажування, до якої він хоче перевестися.
Переведення з однієї бази стажування до іншої можливе без зміни місця працевлаштування.
Зміна спеціальності під час переведення з однієї бази стажування до іншої не дозволяється.
Керівники баз стажування комунальної форми власності мають своєчасно вносити актуальну інформацію щодо лікарів-інтернів, які зараховані на посади лікарів-інтернів, до електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ).
За матеріалами МОЗ
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.