Міністерство охорони здоров'я нагадало про те, як відбувається встановлення інвалідності та як змінилася робота МСЕК
Працівник з інвалідністю: прийняття, робота, звільнення
Для встановлення інвалідності людині потрібно пройти МСЕК (медико-соціальну експертизу). Також потрібно мати документи, які підтверджують стійке порушення функцій організму, обумовлене захворюваннями, наслідками травм або вродженими вадами, які спричиняють обмеження нормальної життєдіяльності.
До списку необхідних документів входять:
- паспорт або ID картка з витягом з ЄДДР щодо реєстрації місця проживання;
- військовий квиток (копія) або тимчасове посвідчення;
- направлення на МСЕК (форма №088/о), яке видає лікар;
- виписки з амбулаторної картки (форма 025/о), історія хвороб (форма 027/о);
- результати лабораторних, інструментальних, променевих обстежень;
- консультативні висновки профільних обласних спеціалістів тощо;
- амбулаторна картка хворого.
За потреби для підтвердження певної причини інвалідності можуть знадобитися додаткові документи.
Скористайтеся готово формулою
Під час воєнного стану було запроваджено зміни в роботі МСЕК (постанови Кабінету Міністрів № 225 від 08.03.2022 та № 390 від 30.03.2022).
Так, наразі МСЕК здійснює свої функції незалежно від місця реєстрації, проживання чи перебування громадян, які звертаються для встановлення інвалідності. Також комісія медико-соціальної експертизи може ухвалювати рішення про встановлення інвалідності заочно, якщо ви не можете прибути на місце.
Вас можуть зацікавити такі матеріали:
Що ж до повторного огляду для осіб з інвалідністю, то його терміни можуть бути продовжені на строк дії воєнного стану, але не пізніше 6 місяців від його припинення (у разі неможливості направлення на перегляд).
За матеріалами Міністерства охорони здоров'я
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.