Кабмін затвердив порядок страхових виплат потерпілим від нещасного випадку на виробництві та у звязку з профзахворюваннями
Соціальне страхування — 2023: огляд змін
З 01 січня 2023 року виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві здійснює не Фонд соціального страхування, а ПФУ. Попри зміну органу, який їх здійснює, розмір цих виплат для громадян зберегли, а деяких — навіть збільшили. Реабілітацію постраждалих на виробництві також фінансуватимуть й надалі.
КМУ затвердив Порядок здійснення страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності постановою від 30.12.2022 № 1467.
Страхові виплати потерпілий отримуватиме щомісяця — з дня втрати працездатності внаслідок нещасного випадку або з дати, коли встановили профзахворювання. Особи, які мають право на страхові виплати у зв’язку зі смертю годувальника, отримуватимуть виплати щомісяця з дня смерті потерпілого, але не раніше дня виникнення права на виплати.
ФСС передасть ПФУ виплатні документи, бази даних, носії інформації та програмне забезпечення за страховими виплатами у січні 2023 року. До того часу постраждалі на виробництві отримуватимуть страхові виплати у той спосіб та у тому розмірі, що й раніше.
Олена Петровська
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.