З моменту запуску Дія.Підпис за три доби послугу отримали 32 тисячі українців. Це електронний підпис у смартфоні, який доступний у застосунку Дія. Його презентувало Мінцифри 17 травня під час Diia Summit 2.0. Про перші результати розповів Віце-прем'єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров під час ефіру "Громадського Радіо".
Де отримати кваліфікований електронний підпис
"Дія.Підпис — найзахищеніший електронний підпис в Україні. Він зберігається у захищеному середовищі і генерується завдяки технології PhotoID. Його можна отримати в застосунку за 7 секунд. Це інноваційний сервіс, завдяки якому можна отримувати держпослуги просто зі смартфона. Без черг, ходіння до банків та написання заяв, як було раніше. За 3 доби вже 32 тисячі українців отримали Дія.Підпис. Найчастіше — в електронному кабінеті Державної податкової служби та на порталі Дія", — розповів Михайло Федоров.
Електронний підпис — це один з основних засобів ідентифікації людини. Завдяки Дія.Підпису можна підписувати будь-які документи, отримувати держпослуги просто з телефона вдома, в метро чи під час ранкової кави — безоплатно й у кілька кліків.
Дія.Підпис інтегрується з порталом Дія, тобто тепер можна отримувати послуги з порталу не лише з комп’ютера, але і зі смартфону. Саме завдяки Дія.Підпису нам вдалося запустити податкові послуги в застосунку Дія, оскільки при поданні декларацій потрібно підписати їх. Поступово технологія буде інтегруватися також з кабінетом водія та кабінетом на Порталі ПФ, банками, страховими компаніями та мобільними операторами.
Як створити Дія.Підпис
Потрібно зайти в розділ "Меню" в застосунку, пройти перевірку за допомогою PhotoID у Дії. Програма зіставить ваше фото з фотографією з Демографічного реєстру та згенерує електронний підпис.
Дія.Підпис зберігатиметься в захищеному середовищі та гарантуватиме найвищий рівень безпеки. До того ж у вас у Дії встановлений власний пароль, що гарантує подвійний захист.
Під час Diia Summit 2.0 презентували понад 10 сервісів, серед яких:
- сплата податків та подання декларацій у Дії,
- автоматична реєстрація ФОП за 2 секунди,
- зміна місця реєстрації онлайн та інші послуги для громадян та бізнесу.
За матеріалами Урядового порталу