Що робити з протоколами після ліквідації комісій із соціального страхування?
Чи можна в протоколі для оплати лікарняних замінити комісію на уповноважених
Керівниця групи експертів із кадрових питань Ольга Догадіна пояснила, як краще оформлювати протоколи для оплати лікарняних з 1 січня.
Так, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV, рішення про призначення страхових виплат ухвалює страхувальник або уповноважені ним особи. А комісії із соціального страхування на підприємствах припинили функціонування з 1 січня 2023 року.
Все про електронні лікарняні-2023
ПФУ поки не затвердив форми рішення про призначення страхових виплат. До затвердження відповідних рішень ПФУ діють нормативно-правові та розпорядчі акти ФСС (п. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1105) в частині, що не суперечить новій редакції Закону. Тож до затвердження форми відповідного документа рішення про призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах, на поховання можна оформлювати протоколом.
Оскільки з 1 січня 2023 року рішення про страхові виплати ухвалюють не комісії, а уповноважені, форму протоколу краще дещо змінити. Більше інформації — у консультації експерта.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.