Спрощений порядок розслідування нещасних випадків

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Які оновлення запровадив Кабмін?

image10

Як організувати обов’язкову евакуацію на підприємстві

Кабінет Міністрів підтримав зміни до порядку розслідування нещасних випадків. Було затверджено спрощений порядок, який стосується насамперед тих нещасних випадків, що сталися внаслідок бомбардувань, ракетних та артилерійських обстрілів, мінувань територій та приміщень, захоплення в полон та інших протиправних дій країни-агресора. Спрощений порядок має на меті врегулювати, полегшити та вдосконалити процедуру розслідування на період дії в Україні режиму воєнного стану. 

Наводимо основні відмінності у розслідуванні:

  • подача інформації про нещасний випадок впродовж доби в електронному або паперовому вигляді (за загальною процедурою — повідомлення впродовж двох годин та наступного робочого дня у паперовому вигляді);
  • 11 документів в матеріалах розслідування (за загальною процедурою — 26);
  • 3 члени комісії з розслідування (за загальною процедурою — 7);
  • дослідження для визначення наявності в організмі потерпілого алкоголю, отримання висновків експертизи, документів про проходження потерпілим навчання, інструктажів з питань охорони праці та медичних оглядів не обов'язкове (за загальною процедурою — обов'язкове);
  • протокол огляду місця події складається на підставі акта, сформованого у довільній формі (за загальною процедурою протокол складається за встановленою формою);
  • передбачена можливість дистанційного засідання комісії (з використанням будь-яких засобів зв'язку та підписання протоколу шляхом накладання електронного цифрового підпису);
  • наявний механізм призупинення розслідування через введення активних бойових дій.

Зауважимо, за даними Держпраці, з початку повномасштабного вторгнення росії внаслідок поранень, отриманих під час виконання трудових обов’язків, постраждав 571 працівник. 221 особа загинула.

За матеріалами Державної служби України з питань праці

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66050

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
178

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
283

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
305

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15301

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді