
Ви дізналися про факти корупції, але не знаєте, як правильно діяти?
8 червня НАЗК спільно спільно зі студією онлайн-освіти EdEra запускають безкоштовний онлайн-курс для всіх, хто готовий долучитися до боротьби з корупцією, незалежно від освіти, професії та зайнятості.
Запобігання корупції та реалізація антикорупційних програм: як призначити уповноважених чи створити підрозділ
Пройти курс запрошуються всі охочі. Особливо цікавим він буде для тих, хто за родом діяльності регулярно зіштовхується з наслідками недоброчесності:
- студентам,
- представникам правоохоронних органів,
- уповноваженим у сфері запобігання корупції та
- представникам органів державної влади і місцевого самоврядування тощо.
З курсу ви дізнаєтеся:
- що таке корупція та викривання;
- хто такий викривач;
- як і кому правильно повідомляти про корупцію;
- як розглядають повідомлення про корупцію;
- успішний досвід викривачів.
Онлайн-курс розмістять на платформі EdEra, він складатиметься з 6 модулів із реальними прикладами, інтерактивними тестами, іграми та навчальними відео.
Завершивши навчання, ви отримаєте відповідний сертифікат, а найголовніше — знання, які зможете застосувати на практиці.
Навчання розроблено за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
За матеріалами НАЗК
За правильними відповідями ми зарахуємо частину курсів, і програма скоротиться
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.