Експертка цифрового видавництва «Експертус» розповість вам про 11 ключових змін для роботодавців
В умовах повномасштабного вторгнення росії та воєнного стану правильний військовий облік на підприємстві став ще важливішим. Тож радимо вчасно ознайомлюватися з нормативними змінами та ретельно дотримуватися вимог законодавства.
Для того, щоб допомогти кадровим спеціалістам якнайкраще зорієнтуватися в цих питаннях, запрошуємо вас на вебінар «Новий порядок військового обліку: 11 ключових змін для роботодавців».
Юристка, сертифікована експертка з військового обліку Юлія Видиборець надасть вам фахову консультацію з таких тем:
- чисельність та обов’язкове підвищення кваліфікації відповідальних за ведення військового обліку;
- нові облікові форми та органи, з якими доведеться взаємодіяти;
- зміни у перевірках, оповіщенні про виклик, звірянні;
- особливості прийняття на роботу призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
Участь у вебінарі — безплатна. Зареєструватися ви можете усього за один клік. Тож не гайте час — з нашими фахівцями ви отримаєте усебічну підготовку до викликів 2023 року!
Ведення військового обліку — обов'язкова умова діяльності підприємства будь-якої форми власності. Порядок військового обліку до цього часу викликає низку питань у зв’язку з динамічністю законодавства у цій сфері. Матеріал стане вашим путівником під час організації військового обліку на підприємстві з нуля, адже містить усі головні, як законодавчі, так і практичні положення про військовий облік для ведення обліку військовозобов'язаних
Військовий облік працівників — це одна з обов’язкових функцій роботодавця. Кадровики відповідають за те, щоб усі призовники, військовозобов’язані та резервісти були належним чином поставлені на облік, а дані про них — своєчасно оновлювалися. Як вести військовий облік працівників онлайн? Чи повністю електронна форма військового обліку замінила паперовий військовий облік? Усе про облік військовозобов’язаних в електронному вигляді — у статті
В умовах воєнного стану питання військового обліку набуває особливої актуальності. Кожне підприємство, установа чи організація зобов’язані забезпечувати належне ведення військово-облікових документів та взаємодіяти з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП). Саме тому план роботи з військового обліку на 2026 рік є обов’язковим для кадрової служби. Він дозволяє систематизувати всі заходи, контролювати своєчасність виконання завдань і бути готовими до перевірок
В умовах воєнного стану в Україні актуальність належного ведення військового обліку значно зросла. Відповідальність за цей напрям роботи на підприємстві або в установі несе спеціально призначена особа — інспектор з військового обліку. Саме для такої посадової одиниці має бути розроблена чітка посадова інструкція, яка регламентує її обов’язки, права та відповідальність. Посадова інструкція відповідального за військовий облік на підприємстві — у статті, залишилось тільки скачати.
Державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності та підпорядкування зобов’язані вести військовий облік працівників. Порушення правил військового обліку — досить поширена проблема на сьогодні. Розглянемо, яка відповідальність за порушення у сфері військового обліку передбачена законодавством та які особливості притягнення до відповідальності за порушення ведення військового обліку.