З 4 червня діють оновлені Загальні правила етичної поведінки держслужбовців та посадових осіб ОМС

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
З правилами ознайомлюють особу, яку приймають на держслужбу або на службу в ОМС. Відмітку про ознайомлення додають до особової справи

З 4 червня діють оновлені Загальні правила етичної поведінки держслужбовців та посадових осіб ОМС

Загальні правила етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (далі — Правила етичної поведінки) ґрунтуються на положеннях Конституції України, законодавства про державну службу, службу в ОМС, у сфері запобігання корупції, запобігання та протидії дискримінації, з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

Оновлені Правила етичної поведінки зобов’язують держслужбовців та посадових осіб місцевого самоврядування:

  • проявляти стриманість у разі критики чи образ з боку громадян та дотримувати норми ввічливого спілкування під час виконання посадових обов’язків;
  • утримуватися від поширення інформації, що може завдати шкоди репутації держорганів та ОМС, в т. ч. у позаробочий час;
  • не допускати впливу приватних, сімейних, суспільних або інших стосунків чи інтересів на його їх поведінку та прийняття рішень під час виконання своїх посадових обов’язків;
  • запобігати конфліктам з громадянами, керівниками, колегами та підлеглими.

Такі зміни Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, затверджених наказом НАДС від 05.08.2016 № 158 унормував наказ НАДС від 28.04.2021 № 72-21 (далі — Наказ № 72-21).

Оновлені Правила етичної поведінки міститимуть розділ «Доброчесність». Держслужбовці та посадові особи місцевого самоврядування зобов’язані діяти доброчесно:

  • спрямовувати свої дії на захист публічних інтересів та недопущення конфлікту між приватними та публічними інтересами, уникати виникнення реального та потенційного конфлікту інтересів у своїй діяльності;
  • не використовувати службове становище в приватних інтересах чи в неправомірних приватних інтересах інших осіб, у т. ч. не використовувати свій статус та інформацію про місце роботи з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб;
  • не розголошувати інформацію, що стала їм відома у зв’язку з виконанням посадових обов’язків — персональні дані фізичних осіб, конфіденційну та іншу інформацію з обмеженим доступом, режим якої встановлено Законами України «Про державну таємницю», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та «Про доступ до публічної інформації», крім випадків, установлених законом.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри


⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
46

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
166

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
214

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14875

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9881

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді