НАДС оновив форму посадових інструкцій держслужбовців

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Оптимізували Порядок розроблення посадових інструкцій держслужбовців категорії «Б» та «В»

НАДС оновив форму посадових інструкцій держслужбовцівВідсьогодні діє оновлена редакція Порядку розроблення посадових інструкцій державних службовців категорій «Б» та «В», затверджена наказом НАДС від 25.11.2022 № 123-22 (далі — Наказ № 123-22, Порядок). 

Посадову інструкцію розробляють для кожної посади держслужби категорій «Б» та «В» у штатному розписі держоргану з урахуванням завдань і функцій держоргану та/або структурного підрозділу у складі його апарату (секретаріату).

Обов’язки служби управління персоналом:

  • організувати розроблення посадових інструкцій;
  • розробити проекти посадових інструкцій у випадках, передбачених Порядком;
  • надати консультативну допомогу щодо розроблення затвердження та перегляду посадових інструкцій;
  • переглядати разом із безпосереднім керівником посадові інструкції, щоб виявити потреби у змінах до них.

Посадову інструкцію розробляють та затверджують не пізніше ніж упродовж 15 робочих днів з дня, як прийняли наказ (розпорядження) про внесення змін до штатного розпису або про затвердження нового штатного розпису держоргану, що утворив нову посаду державної служби.

Проект посадової інструкції розробляють в електронній формі.

Переглядають посадові інструкції не рідше ніж один раз на три роки, а також у випадках:

  • зміни у завданнях і функціях структурного підрозділу, які пов'язані з посадовими обов'язками держслужбовця;
  • зміни обсягу та змісту посадових обов'язків та/або прав держслужбовця;
  • зміни у спеціальних умовах служби;
  • запровадження нових методів, стандартів моделей, технологій тощо, які впливають на виконання посадових обов'язків;
  • зміни інших відомостей, які зазначаються у посадовій інструкції.

У додатку до Порядку також розмістили оновлену форму посадової інструкції держслужбовців категорій «Б» та «В».

Для зручності працівників служб управління персоналом НАДС:

  • затвердило Методичні рекомендації щодо окремих питань підготовки посадових інструкцій державних службовців категорій  «Б» та «В» наказом від 22.03.2023 № 41-23;
  • надало роз’яснення «Щодо оновлення форми посадових інструкцій державних службовців категорій  «Б» та «В» від 13.03.2023 № 162-р/з (далі — Роз’яснення № 162).

У Роз'ясненні № 162 НАДС додатково звертає увагу,  що оновлену форму посадових інструкцій, а також положення Порядку потрібно застосовувати з 30 березня 2023 року — дати, коли набув чинності Наказ № 123-22. 

Оновлювати всі посадові інструкції, щоб привести їх у відповідність до зміненої форми, не треба.

Усі посадові інструкції держоргану після їх перегляду у визначених випадках матимуть уніфіковану форму, що передбачає новий Порядок.

Олена Петровська

Зміни до Закону Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66543

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
217

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
325

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
359

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15439

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді