Працівники бюджетних установ у районах бойових дій зможуть отримувати доплату за роботу, проєкт постанови КМУ

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Уряд планує встановити доплати працівникам підприємств, установ та організацій, які виконують обов’язки на території бойових дій

image36
Воєнний стан

СПО об’єднань профспілок України розмістило на своєму сайті проєкт постанови КМУ «Про особливості оплати праці працівників державних органів та працівників підприємств, установ, закладів та організацій під час дії воєнного стану».  

Документ передбачає щомісячну доплату за особливі умови праці на території бойових дій:

  • працівникам держорганів, державних і комунальних установ, закладів, організацій, які фінансують з державного та місцевих бюджетів, державних і комунальних підприємств — у граничному розмірі 50% посадового окладу;
  • працівникам надавачів соціальних послуг державного/комунального сектору, які безпосередньо надають соціальні послуги за місцем проживання/перебування їх отримувачів (вдома) — до 100% посадового окладу.

Розмір надбавки та персональний перелік працівників, яким встановлюють доплату, визначатиме керівник підприємства, установи, закладу та організації, органу державної влади.

Проєкт постанови містить рекомендації Уряду:

  • керівникам інших підприємств — встановити в колективних договорах доплату працівникам підприємств, що розташовані на територіях, де проходять або проходили бойові дії;
  • керівникам органів місцевого самоврядування — застосовувати положення цієї постанови, а також, у разі можливості, передбачати необхідні кошти установам, закладам, організаціям для виплати доплати.

Олена Петровська

за матеріалами СПО об’єднань профспілок України

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Працівники за кордоном і Резерв+: облік та нюанси

Масовий виїзд працівників за межі України створив нові виклики для роботодавців, особливо у сфері військового обліку. Навіть якщо співробітник працює дистанційно або тимчасово перебуває за кордоном, обов’язки підприємства вести військовий облік працівників за кордоном залишаються незмінними. Запровадження електронної системи «Резерв+» суттєво змінило підхід до обліку військовозобов’язаних, і кадровикам необхідно розуміти, як вести облік військовозобов’язаних за кордоном, щоб уникнути порушень
582

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
10462

Як перевірити актуальність даних у Резерв+ перед звітністю

Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
330

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
3543

Взаємодія підприємства з ТЦК: типові запити та як правильно відповідати

У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
5792

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді