Суттєва зміна в майновому стані — одноразовий дохід або придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів

Зразки для ефективної роботи кадровика
Порядок інформування Національного агентства з питань запобігання корупції про суттєві зміни у майновому стані суб’єкта декларування затверджений наказом НАЗК від 23.07.2021 № 450/21.
Про суттєві зміни у майновому стані повідомлятимуть суб’єкти декларування, які є службовими особами, що займають відповідальне та особливо відповідальне становище, відповідно до Закону «Про запобігання корупції», а також суб’єкти декларування, які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків. Інші суб’єкти декларування повідомлення про суттєві зміни в майновому стані не подають.
У разі суттєвої зміни у майновому стані суб’єкта декларування, а саме отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня року, у якому виник обов’язок подати повідомлення, суб’єкт декларування у 10-денний строк з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку зобов’язаний повідомити про це НАЗК (ч. 4 ст. 52 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII).
Суб’єкт господарювання особисто інформує НАЗК — заповнює електронну форму повідомлення про суттєві зміни в майновому стані після автентифікації у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Суб’єкт декларування подає повідомлення незалежно від того, перебуває він в Україні чи за її межами.
Наказ НАЗК від 23.07.2021 № 450/21 почне діяти з 01 грудня 2021 року, але не раніше дня, коли його офіційно опублікують.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
У сучасному бізнес-середовищі компанії, які прагнуть досягти високих результатів, повинні не лише конкурувати за клієнтів, а й активно залучати та утримувати талановитих працівників. Однак у конкурентному світі здобуття кваліфікованих кадрів є не менш важливим завданням. Ось тут на допомогу приходить HR-бренд — стратегічний підхід до формування репутації компанії як роботодавця. Як створити та підтримувати позитивний імідж компанії — у статті.
З 1 січня 2025 року в Україні набула чинності реформа системи встановлення інвалідності, яка передбачає заміну медико-соціальних експертних комісій (МСЕК) на експертні команди з оцінювання повсякденного функціонування особи, що працюватимуть при лікувальних закладах. Ліквідація МСЕК в Україні викликала низку питань, як серед працівників, так і серед роботодавців. Наші експерти підготували відповіді на найактуальніші з таких питань.