Проект постанови КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 та від 17 квітня 2019 р. № 328" (далі — проект Постанови КМУ) передбачає зміни:
- Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу;
- Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього.
Як повідомити ДПС про прийняття працівника на роботу
Роботодавці подаватимуть повідомлення в електронному вигляді з КЕП. За відсутності технічної можливості подати в електронному вигляді повідомлення можна буде подавати на папері.
У повідомленні зазначатимуть:
- тип повідомлення (початкове, скасовуюче);
- код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
- найменування / прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) страхувальника;
- порядковий номер;
- категорію особи: 1— наймані працівники за основним місцем роботи; 2 — працівники за сумісництвом; 3 — інші;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);
- прізвище, ім’я, по батькові застрахованої особи;
- номер і дату видання наказу або розпорядження про прийняття на роботу;
- дату прийняття на роботу;
- дату формування повідомлення у страхувальника.
Проект Постанови КМУ унормовує й обов’язок ПФУ затвердити форму витягу з електронного реєстру листків непрацездатності, який надаватимуть в паперовій формі (п. 16 Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, затвердженого Постановою КМУ від 17.04.2019 № 328).
експерт Експертус Кадри
За матеріалами Федерації профспілок
Після навчання ви отримаєте Сертифікат державного зразка Юридичного університету Ярослава Мудрого