
Оформлення відпустки на час карантину за новим ДСТУ
Застосунок потрібно буде встановлювати лише на 72 години до моменту, допоки людина зробить ПЛР або тест на антиген. Регулярно проходити контроль за даними геолокації та робити фото не потрібно. Відповідні зміни ухвалив Уряд.
Чи обов’язково працівнику відкривати листок непрацездатності на час самоізоляції
Після реєстрації у "Вдома" людина має зробити тест впродовж 72 годин. У застосунок має підтягнутися негативний результат тесту, який обов’язково треба зробити в лабораторії, верифікованій МОЗ. Після цього застосунок можна видалити. Якщо ж результат позитивний — потрібно звернутися до свого сімейного лікаря.
Якщо людина не захоче встановлювати застосунок:
- для українців — необхідно буде пройти 14-денну обсервацію
- для іноземців — відмова у в’їзді
Мінцифри розробило технічну сторону застосунку "Вдома" за кілька днів. Він успішно виконав свою функцію. За минулий рік застосунком скористались майже мільйон людей, які поверталися з-за кордону і проходили 14 днів самоізоляції. Завдяки застосунку вони могли робити це вдома в зручних умовах, або ж здати ПЛР-тест і завершити самоізоляцію.
За матеріалами фейсбук-сторінки Михайла Федорова
Курс допоможе підготуватися до роботи з Реєстром лікарняних. Правильно табелювати працівника, якому відкрили е-лікарняний. На Гарячій лінії швидко знайти відповідь на термінове запитання
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.