КМУ ухвалив постанову, яка затверджує порядок проведення експериментального проєкту з підвищення кваліфікації для медичних працівників та водіїв бригад екстреної медичної допомоги

Зразки документів за ДСТУ 4163:2020
Чи зобов’язаний заклад охорони здоров’я оплачувати підвищення кваліфікації медичних працівників
"Якість надання екстреної медичної допомоги в Україні ставатиме вищою, для цього ми працюємо над систематизацією навчання, — пояснює міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко. — Ефективна практична підготовка та підвищення кваліфікації працівників екстренки, а також контроль якості їх знань є вкрай важливими. Ми вже інвестували в оновлення матеріальної частини — уклали контракти на закупівлю понад 600 нових швидких, 416 було закуплено за кошти 2020 року".
Етапи проекту:
- На етапі підготовки МОЗ розраховуватиме прогнозовану потребу у навчанні, виходячи із кількості працівників бригад екстреної медичної допомоги, погоджує участь центрів медичної допомоги у проєкті та проводить конкурси, для визначення виконавців, які навчатимуть працівників бригад.
- На етапі навчання працівники бригад проходять коротку теоретичну підготовку та розширені практичні тренінги у симуляційних класах.
- Після навчання медбригади мають скласти зовнішній кваліфікаційний іспит з медицини невідкладних станів.
У разі успішного складання іспиту, слухачі курсів отримують сертифікати про підвищення кваліфікації, які:
- для фельдшерів з медицини невідкладних станів та медсестри є підтвердженням їх відповідності кваліфікації парамедика;
- для водіїв бригад - підтвердженням відповідності вимогам професії екстреного медичного техніка;
- дають змогу нарахувати максимальні бали безперервного професійного розвитку для лікарів бригад екстренки.
Якщо слухачі не складуть іспит, то це означає, що вони не пройшли програму курсу та не отримують сертифікати.
За матеріалами МОЗ
Курс допоможе підготуватися до роботи з Реєстром лікарняних. Правильно табелювати працівника, якому відкрили е-лікарняний. На Гарячій лінії швидко знайти відповідь на термінове запитання
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.