
Зразки документів за ДСТУ 4163:2020
1 грудня набув чинності наказ НАЗК від 23.07.2021 за №451/21 «Про затвердження Порядку інформування Національного агентства з питань запобігання корупції про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента» (далі – Порядок).
Рішення НАЗК від 06 вересня 2016 року №20 «Про затвердження Порядку інформування Національного агентства з питань запобігання корупції про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента та внесення зміни до Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», що зареєстроване в Мін'юсті 18 жовтня 2016 року за №1366/29496 (зі змінами) втратило чинність.
Курси підвищення кваліфікації для кадровика та бухгалтера
Зазначений Порядк визначає процедуру інформування НАЗК про відкриття суб’єктом декларування або членом його сім’ї валютного рахунка в установі банку-нерезидента.
Відповідно до пунктів 3-4 Порядку, у разі відкриття суб’єктом декларування або членом його сім’ї валютного рахунка в установі банку-нерезидента відповідний суб’єкт декларування зобов’язаний повідомити про це НАЗК у десятиденний строк з дня, коли суб’єкт декларування чи член його сім’ї відкрив зазначений валютний рахунок, або з дня, коли суб’єкту декларування стало відомо або повинно було стати відомо про відкриття зазначеного валютного рахунка членом сім’ї.
ОКСАНА ОСАДЧАредактор Українського центру оцінювання якості освіти Чимало роботодавців передають скани трудових книжок до ПФУ ще з 2020-го, хоча й не було точних вказівок, як це робити. Із 23.07.2021 нарешті маємо чіткий порядок від ПФУ. Скористайтеся ілюстрованою інструкцією від експерта
Інформування НАЗК про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента здійснюється особисто суб’єктом декларування шляхом заповнення відповідної електронної форми повідомлення про відкриття суб’єктом декларування або членом його сім’ї валютного рахунка в установі банку-нерезидента (далі – повідомлення) (додаток) після автентифікації у персональному електронному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).
Сім справ, які треба зробити за будь-якого звільнення
Суб’єкти декларування з 01.12.2021 року будуть подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування, а також повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента за відповідними новими електронними формами у встановленому порядку.
За матеріалами Управління Держпраці в Черкаській області
Якщо ви — кадровик держпідприємства, то точно стикалися з питанням, чи призначати уповноважену особу з антикорупційної діяльності. Це питання тягне за собою й інші: чи вводити окрему посаду; якщо так, то як її назвати? І головне — кого призначати? Чи обов’язково приймати сторонню людину на основне місце роботи, чи можна оформити за внутрішнім сумісництвом когось із працівників? Прямих відповідей Закон про запобігання корупції не містить. Наш експерт проаналізував нормативку і надав чіткі рекомендації
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.