
Інспектори праці отримають нові посвідчення та керуватимуться направленням на перевірку за оновленою формою. Мінекономіки вже починає погодження, оформлення та реєстрацію наказів, що встановлять нові форми і правила для посвідчення інспектора Держпраці і направлення на перевірку. Про це розповів заступник міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ігор Дядюра на своїй сторінці у Facebook.
Як перевірити — дійсне чи фальшиве посвідчення інспектора праці
«Більше ніяких «червоних книжечок» у інспекторів, які давно звільнені. Ніяких ксерокопій. Ніяких підробок.
Посвідчення - пластик, на кожному QR, перевірка повноважень інспектора будь ким, кому це посвідчення пред'явлено. Загублені, звільнені, всі неактивні — блокуються.
Так само — кожне направлення на перевірку. На кожному буде QR з перевіркою через сайт.
Немає на сайті? Посвідчення / направлення — недійсне. Жодні ксерокопії — не працюють» — повідомив Ігор Дядюра.
Реєструйтеся на порталі та стежте за розсилками — ми одразу повідомимо, коли накази Мінекономіки почнуть діяти.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами FB-сторінки Ігоря Дядюри
Наказ — це один із документів, з яким кадровик працює щодня. Потрібно відмінно знати правила їх складання, опрацювання, реєстрації, формування у справи та зберігання. А починається все із визначення виду розпорядчого документа...
⚡ ТОП-5 консультацій ⚡
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.