Штатний розпис: експерт підкаже, чи потрібно затверджувати кожен рік

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Розібратись допомогла шеф-редактор Експертус Кадри Ірина Житкова

Штатний розпис: експерт підкаже, чи потрібно затверджувати кожен рікБюджетні установи затверджують штатні розписи упродовж місяця з початку бюджетного періоду (п. 45 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 № 228).

Чи обов’язково щороку затверджувати штатний розпис

Приватні підприємства переглядають і затверджують штатні розписи за необхідності. Перезатвердьте на прийдешній рік штатний розпис, якщо затвердили на рік. 

Штатний розпис: експерт підкаже, чи потрібно затверджувати кожен рікСкачайте зразок наказу про затвердження штатного розпису

Якщо у штатному розписі рік не вказували, щонайменше перевірте, чи не потрібно у ньому змінити мінімальні оклади.

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оформити витяг зі штатного розпису

Щоб оформити витяг, керуйтеся нормами пункту 12 глави 11 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, що затвердив Мін’юст наказом від 18.06.2015 № 1000/5
22217

Зразок штатного розпису (рекомендована форма)

Штатний розпис — це офіційний документ, який визначає структуру організації, кількість посад та їхні обов'язки. Приклад штатного розпису має на меті забезпечити організовану і ефективну роботу підприємства. Як виглядає типова форма штатного розпису? Чи існує нова форма штатного розпису та які особливості заповнення передбачає зразок штатного розпису підприємства? Відповіді — у статті.
120039

Внесення змін до штатного розпису у зв’язку зі зміною назви посади

Ситуація з практики: «замість назви посади «Директор по персоналу» до КП введено «Директор з управління персоналом». Як привести штатний розпис у відповідність до Класифікатора професій та внести зміни до документів працівника, який очолює службу персоналу?».
58236

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді