Центр зайнятості укладатиме договір за такою формою з замовником суспільно корисних робіт
Працівників залучили до трудової повинності або суспільно корисних робіт
Мінекономіки затвердило примірну форму договору про організацію суспільно корисних робіт та їх фінансування наказом від 07.12.2023 № 18816 (далі — Форма договору).
Форму договору затвердили у зв’язку зі змінами у Порядку залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2011 № 753 (далі — Порядок № 753).
Читайте також: Збільшили оплату праці за суспільно корисні роботи
За оновленим Порядком № 753 роботи безробітних та незайнятих внутрішньо переміщених осіб фінансуватимуть на підставі договору про організацію суспільно корисних робіт та їх фінансування за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, коштів місцевих бюджетів, підприємств, установ, організацій, інших джерел, не заборонених законодавством.
Щоб укласти договір, замовник надає центру зайнятості рішення про запровадження трудової повинності та залучення працездатних осіб до виконання суспільно корисних робіт, в якому, зокрема, зазначено, де працюватимуть такі особи.
З особами, яких замовник приймає за направленням центру зайнятості на тимчасові робочі місця для виконання суспільно корисних робіт, укладатимуть письмові строкові трудові договори. У такому договорі необхідно передбачити оплачувану перерву не більше 8 годин на місяць, щоб відвідувати центр зайнятості з метою пошуку роботи та відвідувати інших роботодавців, якщо є пропозиції підходящої роботи.
Ірина Матійко
За матеріалами Мінекономіки
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.