Підсумковий запис до номенклатури: підказки від експерта

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Використовуйте поради, які надав член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України Олександр Денисенко

image69

Як скласти підсумковий запис до номенклатури — друкувати на окремому аркуші чи в номенклатурі під час створення

Наприкінці року номенклатуру справ структурного підрозділу і номенклатуру справ підприємства закривають підсумковими записами про фактичну наявність заведених за рік справ (п. 20 гл. 1 розд. IV Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5).

Підсумковий запис до номенклатури: підказки від експертаПідсумковий запис: роздрукувати чи написати від руки?

Прийнятні обидва варіанти: і друк на окремому аркуші, і складання в номенклатурі під час створення.

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершуємо діловодний 2025-й та розпочинаємо 2026-й: шість невідкладних справ

Завершення календарного року — це час не лише підбиття підсумків, а й упорядкування ведення діловодства на підприємстві. Завершення діловодного року потребує системного підходу, адже від того, наскільки правильно організовано ведення кадрового діловодства, залежить збереження інформації. Які правила організації діловодства та архівного зберігання діють сьогодні? Як має бути здійснена організація кадрового діловодства у 2026 році? Де знайти реєстраційні форми діловода? Відповіді на ці та інші питання про правила ведення діловодства — у статті
11798

Номенклатура справ 2026

Номенклатура справ 2026 — це систематизований перелік справ, які створюються у діяльності підприємства, установи чи організації протягом року. Вона є основою для правильного ведення діловодства, архівування та забезпечення збереженості документів
6762

Номенклатура справ: основні вимоги до складання

Як скласти номенклатуру справ підприємства чи установи, зведену чи структурного підрозділу на прикладі відділу кадрів, одержати зразки номенклатур справ — пропонуємо скористатися нашими порадами у цій статті
124236

Номенклатура справ відділу кадрів 2025

Номенклатура справ — це фундамент організації документообігу. Вона визначає порядок формування, зберігання та використання документів. Що передбачає номенклатура справ 2025 року? Яка номенклатура справ відділу кадрів на 2025 рік? Відповіді на ці та інші питання а також номенклатура справ (зразок 2025) — у статті.
28644

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді