Документи про періоди роботи та освіти (наприклад, у педагогічному виші) до 2000-го року можна долучити до страхового стажу через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Передача даних може відбуватися шляхом надання:
- відсканованих копій документів;
- оцифрованих документів (зі створенням відповідного електронного запису в електронному кабінеті, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис).
Передати інформацію можуть як страхувальник, так і сам працівник — в обох випадках необхідне накладання кваліфікованого електронного підпису.
В особистому кабінеті потрібно обрати рубрику «Комунікації з ПФУ» в меню зліва, потім натиснути пункт «Відомості про трудові відносини», де, власне, і надати інформацію з необхідними документами.
У ПФУ також наголосили, що у разі, коли в дипломі особи немає дати початку навчання, слід надати також відскановану копію додатка до диплому.
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.