Щоб зареєструватися та обрати систему оподаткування, необхідно всього три кроки

Дія на своїй ФБ-сторінці повідомила, що найшвидша у світі реєстрація бізнесу знову працює.
Реєстри тимчасово були вимкнені з міркувань безпеки. Наразі Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань знову працює. Тож зареєструвати ФОП та обрати загальну чи спрощену систему оподаткування можна у три кроки.
Щоб відкрити ФОП на порталі Дія необхідно:
- Перейти на сторінку реєстрації та авторизуватися
- Заповнити онлайн-форму
- Перевірити та підвердити дані електронним підписом
Як оформити простій під час війниОт і все! Заяву буде перевірено та надіслано до ЄДР для реєстрації в автоматичному режимі — без участі державного реєстратора. Перевірка триватиме до 2 секунд.
Результат послуги можна переглянути в кабінеті громадянина на порталі Дія. Також буде надіслано відповідний лист на вашу е-пошту.
Команда Дії закликає відкривати та розвивайте українську економіку! 

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.